Layout

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Zoiets ja, het heeft aan 1 kant een menu of aan 2 kanten, dat kan je instellen, source is ook bijna het zelfde,


    Verder zal ik bij template/test kijken


    MVG Georgo

  • Heb er zelf mee gewerkt,


    Heb die source al 5 jaar, maar ik heb hem helemaal overnieuw gescript,


    Waardoor het nu helemaal mijn eigen is,


    Maar dat is eigenlijk presies de zelfde source;)


    MVG Georgo

  • ik heb effe probleem met die source?
    dit staat er: Deprecated: Function eregi() is deprecated in /srv/disk2/tim521/www/bondus.awardspace.biz/forum/includes/instellingen.php on line 112


    Deprecated: Function eregi() is deprecated in /srv/disk2/tim521/www/bondus.awardspace.biz/forum/includes/instellingen.php on line 112


    Deprecated: Function eregi() is deprecated in /srv/disk2/tim521/www/bondus.awardspace.biz/forum/includes/instellingen.php on line 112


    dit is eht script instellingen:

  • Hmz volgens mij ondersteund jou hosting dat niet, zie dat veel mensen hier problemen mee hebben...


    Zal ik even kijken voor je;)


    EDIT
    Ik zou niet weten wat er mis kan zijn, de source is ook op oude scripts gebasseerd, maar zelf heb ik er geen problemen mee,


    Misschien dat je hosting het niet accepteerd:S

  • Waarom zou ik, je kan toch wel lezen dat die functie niet meer ondersteund wordt vanaf PHP 5.3.0.


    Gewoon een andere functie ervoor zoeken en klein beetje aanpassen, leer je ook nog eens wat :cheer:

  • Neey, ik zou het niet weten, maar hier heeft Superior een oplossing voor;)


    Bij mij zijn de instellingen het zelfde, maar op mij host werkt het al jaren, dus ik hoef het neem ik aan niet te veranderen;)


    MVG Georgo

  • Georgo
    Zou de melding nog eens doorlezen, zodra je host PHP 6.0.0 gaat installeren ondersteund hij hem helemaal niet meer.
    Waarschijnlijk staat jou error_reporting ook niet aan dus geeft hij geen melding hierover.


    Gewoon een andere functie zoeken is toch niet zo moeilijk, waarom ben je in godsnaam anders met PHP begonnen Tim521?

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!