SSPMoods pack

• Beste CP leden,

Een tijd geleden heb ik een topic geopend waarmee het idee voor moods uitgewerkt ging worden,

Met toen de vraag of leden hiervoor ook nog een idee voor hadden...

Uiteindelijk toen ze klaar waren, heb ik ze Hier op geplaatst..

Voorbeeld
    http://www.shocksounds.nl/serie10.png

De oude topic
    http://www.criminalspoint.com/forum/topic/6801/5.html

Nou is aan mij de vraag:
    Hebben veel leden hier nou wat aan gehad, en is het dus de moeite waard om verder te gaan?

Is het een goed idee om nog meer moods te gaan maken, en eventueel ook verschillende soorten?

Graag zou ik dus willen horen, wat leden van de moods vonden, die het eventueel gedownload hebben of niet..

En wat uiteindelijk na het downloaden, het reactie was van de moods pakket..

Ik ben benieuwd;)

MVG Georgo

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Wel raar, uit mijn oude topic begrijp ik dat er aardig wat mensen zijn die dit zoeken, omdat het amper te vinden is op google,

Mja maakt mij niet uit, alleen had gehoopt dat er wel wat meer leden waren die er wat aan hadden, vandaar deze topic;)

Mja ik hoor het nog wel

MVG Georgo

p.s ik wil hier niet bij zeggen, dat ze profecioneel zijn,
    maar heb me best gedaan om ze er goed uit te laten zien

• Ik gebruik ze zelf niet. Maar ik kan me wel voorstellen dat je Moods een goede mogelijkheid zijn om te gebruiken op verschillende fora's. Wie deze dan gaat gebruiken zou ik niet weten maar er zijn vast wel mensen die je Moods zullen gebruiken want ze zagen er goed uit ;)

Heel misschien dat ik ze op verschillende fora's nog als avatar ga gebruiken maar dat zie ik in de toekomst wel verder ;)

• kijk, ik vind die moods echt een leuk idee enzo, maar zal ze zelf niet gebruiken denk ik. Want stel je gebruikt met msn moet je steeds je avatar veranderen etc.. Dat moet je dan doen bij alle fora en msn adressen die je hebt (als je er meerdere hebt, heb er zelf maar 1)

• Ze zijn ook niet echt speciaal voor msn enzo gemaakt, dit is net zo als wat andere website, waar je je mood of today kan neer zetten, dit komt ook op shocksounds, en dan is het maar 1 klik op de knop en klaAr..

Daarom dat ik ze ook gemaakt hebt, dat eventueel andere mensen zo een systeem ook kunnen maken, een geen moods meer hoeven te maken

en iemand had toen gevraagt of het ook in avster voormast hemaakt kon worden, dus vandaag dat ze er ook in avater voormaat staan

Mvg georgo

p.'s ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel

• Georgo ik ben ze van plan te gaan gebruiken in mijn game;)

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 16.03.10 18:38:44:
    misschien ook om een mood pack te maken van alle soorten muziek:D, kunnen mensen aangeven in wat voor muziek mood ze nu zijn:)?

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!