MySQL Probleem

• Wat is er fout aan deze Dump? Hij geeft aan dat het geen goede currency is in the Admin table. Ik kan nu even niet op php-my-admin maar zodra ik dat wel kan zal ik de volledige fout plaatsen. Ik dacht ik post hem alvast. Ziet iemand dit probleem?

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • `currency` char(3) NOT NULL default '£',

char(3) betekend dat waardes uit drie teken moeten bestaan.
    varchar(3) betekend dat het uit maximaal drie tekens mag bestaan.

Hoeveel tekens heeft je default waarde?
    Ik denk dat daar het probleem ligt...

• Met het uitvoeren heb ik geen problemen ondervonden. Misschien even de de waarde bij 'currency' veranderen? Dus niet het pond-teken, maar bijv. niks. Wellicht dat dat helpt?

Darsstar hoe wil je dan verklaren dat ik geen foutmelding krijg? Het enige aparte is dat ie het hele veld van currency truncate, is dat de reden?

• Citaat van Jannick

Met het uitvoeren heb ik geen problemen ondervonden. Misschien even de de waarde bij 'currency' veranderen? Dus niet het pond-teken, maar bijv. niks. Wellicht dat dat helpt?

Darsstar hoe wil je dan verklaren dat ik geen foutmelding krijg? Het enige aparte is dat ie het hele veld van currency truncate, is dat de reden?

*haat MySQL nog meer dan 5 minuten geleden*
    MySQL geeft te weinig errors, probeert zelf te veel dingen te corrigeren en nog wat andere dingen...
    Volgens mij plaatst MySQL allemaal spaties aan het einde van de string zodat het genoeg tekens bevat, bij het uitlezen laat MySQL al die spaties weg.
    Dat laatste weet ik behoorlijk zeker (net nog getest).
    Met een slecht ontworpen login systeem kan je zo dus op een admin account inloggen met je zelf gekozen wachtwoord.

Nillas
    Ik kan gewoon op een willekeurige phpmyadmin komen hoor, maar dat wilt niet zeggen.
    Een foutmelding zou toch wel erg fijn zijn...

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!