Aantal vragen

• He mensen,

ik heb een aantal vragen,
    ik heb namelijk de banditi source maar wil een aantal dingen toevoegen

1: Hoe kan je meer wapens of autos toevoegen
    2: Hoe kan je de bel credits aanpassen inplaats van 28 credits voor 1.30 krijg je bijvoorbeeld 15 credits

alvastr bedankt

• Mensen willen allemaal zo een CRIME SCRIPT probleem is waarom beginnen jullie daar nou aan ???? pfff

Voor jullie hier aan beginnen begin eerste effe met een klein cursus PHP & MYSQL ;)

Verder ontopic:

Voor de callcreditis open je gewoon het bestand BUYCREDITS en verander je

PHP
    mysql_query("UPDATE `users` SET `callcredits`=`callcredits`+'15' WHERE `login`='$data->login'");

Normaal is da regel 320.

Voor auto's is het al veel ingewikkelder moet je CONFIG, STEALCARS, GARAGE, MOD_ROUTE666 ofzo allemaal aanpassen.

Mvg

• Ze denken easy money making. Daarom bestaan voor zulke mensen bijv mijnmaffia ^^

Als je niet eens weet hoe je die credits kan veranderen zal ik je niet adviseren om wapens enz erbij te maken. Want dat is stukjes moeilijker dan een query te vinden en cijfertje te veranderen.

Daarnaast heb je de mollie ID ook verandert (of welke micropayment), aangezien ik genoeg mensen ken die blijkbaar de oude ID van OSbanditi gebruiken -_-

• Citaat van crimegames

Ik ben wel slimmer dan dat en waarom reageren jullie zo raar ik vraag er gewoon normaal om

Als je geen query kan aanpassen van 28 credits naar 15 credits mis je toch het een en ander aan kennis hoor.
    Ik zou zeggen lees een tut en probeer zelf iets te ontwikkelen daaruit.
    Ken je situatie want zo was ik zelf vroeger ook maar ik schoot er niks mee op.
    Uiteindelijk veel tuts gelezen en zelf geprobeerd en nu is mijn kennis ruim voldoende om zelf een spel te schrijven.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!