Is de OSBanditi v2.0.1 Legaal?

OSBanditi v2.0.1 legaal ?
- weide43
- Closed
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Wat is de Osbanditi 2.0.1? Nooit eerder van gehoord (linkje?)
-
zie bij criminal sources downloads
-
Deze versie is voor mij illegaal.
Het is mijn OSBanditi, met wat kleine verbeteringen, en hij zet er gewoon ZIJN naam onder, en gebruikt mijn naam (OSBanditi) terwijl ik er bloed, zweet en tranen in heb gestopt.
OS betekent trouwens Operating System.
Dus NIET Open Source.
Ik heb al een PB naar hem gestuurt.
Deze luid als volgt:CitaatBeste gebruiker,
Mijn source "OSBanditi" (Operating System Banditi) is een source die ik door de jaren heen heb ontwikkeld.
De source mag op geen enkele voorwaarde worden uitgegeven op uw naam.Daarom verzoek ik u vriendelijk het volgende te doen:
1) Zorg dat de source niet meer te download staat onder uw naam.
2) Vermeld er duidelijk bij dat ik (Lars Groot) het meeste aan deze source heb gedaan.Indien u deze dingen niet in acht neemt, zal ik contact opnemen met in eerste instantie Koen Rens, en hierna zal ik enkele andere stappen ondernemen.
Bedankt alvast voor uw medewerking,
Lars Groot
Maker & bedenker OSBanditiGebruik deze dus niet, OSBanditi is mijn naam, en hij is gewoon een copi?rder met enkel een .htaccess (waar hij super trots op is) en een bugje gefixt in de loterij / rad van fortuin.
Bedankt alvast, en ik ga wss. verder acties ondernemen.
Lars Groot
-
lars heb jij het dan helemaal vanaf 0 gescript?
-
nee dat was richard snijders!
-
Maakt op zich niet uit of het van 0 is geschikt.. Ook individuele aanvullingen kunnen schending van rechten omvatten.
Heb het zojuist even gedownload en zie idd maar vrij weinig wijzigingen. lijkt mij dat ook deze versie weer een schending betreft (wat tevens blijkt als ik lars zo hoor)
@Lars: wellicht een klacht op SF een optie zodat je bestand wordt verwijderd?
-
Kan iemand er een .RAR of .ZIP van maken?
Wil er wel naar kijke om te zien hoeveel dingen er verandert zijn. -
Niks is veranderd:p
-
Laat de .htchess eenz zien?:O
-
In het bestand van connect zit dit!
PHP
Toon Meer<?php $host = "HOSTNAAM"; //de host meestal gewoon localhost $user = "GEBRUIKERSNAAM"; //je database username $pass = "WACHTWOORD"; //Je database wachtwoord $tablename = "DATABASENAAM"; //Je database naam $sitelink = "HTTP://WWW.JOUWSITENAAM.NL"; //Je website link. GEEN v3 of een / erachter! //Voor meer informatie, kijk op Criminalspoint.com //Source gedownload bij Criminalspoint.com, door Lars Groot en Frenzo Brouwer. //Veel plezier ermee!
Jullie namen staan er dus nogaltijd in
-
Jup. Dus niet illigaal.
Maar ik zie de .htachess bestand niet? -
-
Citaat van Axl_H
Mokerr, Je kan zelf ook wel de moeite nemen om hem te downloaden!
@ontopic: Lars gaat toch niet meer verder er mee? Dus wat is het probleem?
Probleem is gewoon omdat iemand anders de download geeft geplaast :s Terwijl er nog altijd in de connect dat het is gemaakt door Lars ... Dus ik zie eigelijk geen problemen...
-
Axl_H @ Ik heb em tog al gedownload daarom vraag ik waar die .htachess licht.
ontopic @ Zolang gewoon de naam erin blijft maakt het tog niks uit?
-
Waarom zou de naam moeten blijven eigenlijk het is een open source?
-
Zover ik weet niet, Maar als die jongen alles aanpast etc, dan kan die wel zijn eigen naar er onder zetten
-
Lars zegt
CitaatMijn source "OSBanditi" (Operating System Banditi) is een source die ik door de jaren heen heb ontwikkeld.
De source mag op geen enkele voorwaarde worden uitgegeven op uw naam.
Dus geen Open Source
En ten tweede,lars gaat hier nog altijd mee verder -
Volgensmij werkt die ook niet eens?
of vergis ik me -
Werkt niet?
Elke source "werkt" wel als je het nodige ervoor doet om die aan het "werken" te krijgen
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!