Hoi,
Ik en nog iemand hebben RPGkeuring.nl gebouwd. Nu willen wij natuurlijk graag weten wat jullie ervan vinden.
Wat kan er beter en wat is juist goed.
URL: http://www.rpgkeuring.nl
cijfer: 0/10
Alvast bedankt
Hoi,
Ik en nog iemand hebben RPGkeuring.nl gebouwd. Nu willen wij natuurlijk graag weten wat jullie ervan vinden.
Wat kan er beter en wat is juist goed.
URL: http://www.rpgkeuring.nl
cijfer: 0/10
Alvast bedankt
Logo is lelijk de rest is wel mooi gemaakt. Alleen jammer dat het alleen voor criminalswebsites is bedoelt hierdoor beperk je enorm je bezoekers.
Dit hebben we eigenlijk met opzet gekozen omdat er al ontzettend veel voor gewoon websites te keuren zijn, maar de meeste daarvan keuren geen RPG games.
En natuurlijk kan dit voor RPG games veel leden opleveren als ze een goed keuringsrapport krijgen, en anders weten ze wat ze moeten verbeteren.
Alvast bedankt voor je feedback stan
Je mist een aantal copyrights 8-), ziet er verder te simpel uit kwa layout, te weinig uitleg over het proces en je doet hoge nogal moeilijk na te leven beloftes op de homepage.
Verder zie ik nergens iets dat zegt, wow dit gaat over games !!!
Wat je bij toplists sites etc wel ziet in de layout ( al is het beetje fantasy layout met een game character erin ).
Cijfer 2/10 aangezien het concept er is, maar niet op de goede manier word toegepast en de site ook niet al te goed is.
Aangezien ik ook geen copyright zie die er hoort te staan van wordpress, ging er nog -1 vanaf, anders was het 3/10 geweest.
Je belooft dat ze gegarandeerd meer leden zullen krijgen, verder stop ajb met het concept RPG te verkrachten, want je doet het voor crimes en niet voor "ROLE PLAYING GAMES".
6.5/10
Maar site is wel traag :s
Dat is niet waar hoor bij mij is hij zo geladen
Zou toch aan het internet van je liggen of het was heel even
Het kan, soms zijn er problemen met de servers, hier is versio nog naar aan het kijken.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 07.03.10 12:19:15:
Citaat van AbaddonJe belooft dat ze gegarandeerd meer leden zullen krijgen, verder stop ajb met het concept RPG te verkrachten, want je doet het voor crimes en niet voor "ROLE PLAYING GAMES".
Citaat
Een rollenspel of in het Engels role playing game (RPG) is een overkoepelende term voor een bonte verzameling onderling nogal uiteenlopende 'spellen'.
Wat zij allen gemeenschappelijk hebben, is dat de spelers zich een imaginaire wereld voorstellen, waarin zij personages (of characters in het Engels) besturen en tijdens het spelen een verhaal vertellen. De term role playing game verwijst vaak naar het systeem van regels dat gebruikt wordt om dit proces in goede banen te leiden. De oorspronkelijke RPGs werden gespeeld met een groep mensen die rondom een tafel zaten en het verhaal alleen vertelden, niet acteerden. Twee latere vormen van RPGs zijn de Live Action Role Playing Game (LARP), waarbij mensen zich verkleden als het personage dat ze spelen en hun rol daadwerkelijk acteren; en de Computer-roleplaying-game (CRPG), waarbij een computerprogramma een deel van de taken van de mens overneemt, en het mogelijk wordt alleen een RPG te spelen. Dit artikel richt zich voornamelijk op de eerste vorm van RPGen.
Volgensmij verkracht ik helemaal niet wat RPG betekent.
Index tekst ben ik aan het veranderen
Toch wel, want een RPG is voornamelijk echt (3D of in reallife), en waar jullie je op baseren zijn text-based games (en dan volgens mij nog eens enkel maffia-games). Dat bevindt zich dus in een heel andere categorie en dan nog eens een sub-categorie er bij...
Verder vind ik niets aan de site, zoals Abaddon al had gezegd.
Wij doen ook andere games keuren, maar daar hebben we nog geen aanvraag van gehad.
Crime is een genre op zichzelf ( dat zijn eigen reputatie naar beneden heeft gehaalt ).
En ik zal je wel eens een echte rpg laten keuren binnenkort.
Oke is goed
Als je er nog meer weet moet je hun ff informeren naar onze website :cheer:
Ikzelf ben ook een echte RPG aan het bouwen, deze zal ik als die af is ook door de andere uit de RPGkeuring crew laten keuren
Mischien ook fijn om te laten zien hoe het beoordelings proces werkt ?.
Word erbijvoorbeeld gekeurd om look, speelbaarheid etc, wat telt voor hoeveel mee, hoeveel punten kan je bij elk onderdeel krijgen en hoeveel in totaal.
Oke, zal ik dat bij keuring aanvragen of bij awards plaatsen?
7 Site awards al
De layout is niet echt passend, ik had er persoonlijk wat meer van verwacht.
word wel wat aangepast
en loopt al goed
en banner werkt wel die ik net heb geplaats
Cijfer 7/10
- Een betere omschrijving hoe jullie te werk gaan bij een keuring.
- Awards verbeteren.
- Mogelijkheid om banner ad. te plaatsen
- Optie voor beste keuring per maand te belonen met een gratis banner op de site.
- Top 10 beste gekeurde site.
En zo kunnen we nog wel doorgaan, verders een leuk idee (niet origineel) maar met een beetje goede inzet, is het zeker een site met potentie.
Just my two cents (h)
1 ding wat me heel erg opvalt is dat de awards die je laat zien, zo crap as hell zijn,
Als je hulp nodig hebt met een award design, kan je me een pmetje sturen,
Ik doe het gewoon gratis voor je, alleen omdat ik die dingen al afschuw...
MVG Georgo
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!