Opgelost!
Opgelost!
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Ik weet niet zeker maar volgens mij heb je je V3 map beveiligd met .htaccess zou ik eens controleren
-
Nee , het is van zelf gekomen . Is er niet iets dat ik het kan blokkeren ?
-
post eens je login
-
PHP
Toon Meer<?php /* ------------------------- */ include("config.php"); if(isset($_POST['login'])) { $dbres = mysql_query("SELECT * FROM `users` WHERE `login`='{$_POST['login']}' AND `pass`=MD5('{$_POST['pass']}')"); $num = mysql_num_rows($dbres); if($num > 0) { $naam = $_POST['login']; $_POST['login'] = $naam; $pass = $_POST['pass']; $_POST['pass'] = $pass; setcookie("login",'',time()-24*60*60,"/",""); setcookie("validate",'',time()-24*60*60,"/",""); $_SESSION['IP'] = $_SERVER['REMOTE_ADDR']; $dbres = mysql_query("SELECT *,UNIX_TIMESTAMP(`signup`) AS `signup` FROM `users` WHERE `login`='{$_SESSION['login']}'"); $_SESSION['data'] = mysql_fetch_object($dbres); if($data->vakantie > 0){ header("Location: $sitelink/index.php?vakantie"); exit; } header("Location: inlogger.php?x={$_POST['login']}&pass={$_POST['pass']}"); } else{ header("Location: $sitelink/index.php?error"); } } else if($_GET['x'] == "logout") { mysql_query("UPDATE `[users]` SET `online`='0000-00-00 00:00:00' WHERE `login`='{$data->login}'"); mysql_query("DELETE FROM `[online]` WHERE `login`='{$_COOKIE['login']}' AND `validate`='{$_COOKIE['validate']}' AND `IP`='{$_SERVER['REMOTE_ADDR']}'"); setcookie("login",'',time()-24*60*60,"/",""); setcookie("validate",'',time()-24*60*60,"/",""); session_destroy(); header("Location: $sitelink/index.php"); } /* ------------------------- */ ?>
-
Ja ik zie er geen probleem ik dacht toch dat het iets met die htaccess heeft te make
zou ik toch eens checken
-
.htaccess heb ik al lang gechekt geen probleem mee. Daar verban ik allen ip aderessen van mensen die ik niet wil op me website . Verder niets . Hoe kan ik de melding blokkeren
-
Ik denk dat je via de host een map hebt geblokkeerd door er een wachtwoord op te zetten.
-
Nee , ook niet . Wie kan helpen ?
-
Servertechnisch is er niets aan het handje...
-
Mail sturen naar je host en vragen of zij het probleem weten, dat is het beste om te doen
En verder als je het weg klikt wat gebeurt er dan?
Of log je in ergens mee?
Graag meer informatie. -
Probleem is opgelost . Hier mag een slotje.
-
Mogen we ook weten hoe?
Dit zal handig zijn voor anderen die dit probleem ook hebben (als ze de zoekfunctie gebruiken natuurlijk..). -
Idd, daarna kan het topic op slot.
-
Heb met webhoster gevraagd me account te verwijderen . En dan weer een nieuwe aanmaken . Dat had hij gedaan . En had ik weer bestanden erop gegooid en klaar ...
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!