Als je wilt dat ik de mijne verander naar de nieuwe naam dan moet je het maar even zeggen
Battle Logo (PRIJS VERHOOGD)
-
-
-
ik heb eens die van mafiabase gekeken toen ik bij hem thuis was hij is bezig met een hele mooie
ik denk dat je die mooi gaat vinden
-
haha jaa cwcw maar heb het nog beetje aangepast;)
hier de resultaat:
-
Logo aangepast, nu met een aixam scouty erop
MVG Georgo
Graag hoor ik nog aanpassingen via pb, als het eventueel moet;)
-
volgens mij gaat het nu alleen tussen mij en jou :p
-
Citaat van mafiabase
volgens mij gaat het nu alleen tussen mij en jou :p
Euhm...Sorry dat ik even je trotsheid stoor maar ik vindt de jouwe op niets trekken :p
Lijkt wel gewoon een of andere afbeelding van op Google hebt genomen met een vlag die waarschijnlijk ook van Google komt er bij en dan een super lelijke tekst er boven en onder... Ik vindt het nogal beginnerswerk... Trouwens het doet me niet veel denken aan een logo...
[offtopic]Je zal nu denken waarom ik zo reageer, maar je moet gewoon niet zo'n dikke nek opzetten met te zeggen dat het enkel tussen jullie 2 gaat, terwijl je eigen ontwerp niet eens mooi is en Georgo dus waarschijnlijk wel wint...[/offtopic]
-
Tevens zijn die afbeeldingen dan ook illegaal..
-
Ik zou idd ook geen 25 euro uitgeven aan wat plaatjes van google die in 1 bestand zijn gestoken. Georgo Succes!:cheer:
-
Ja, dankje zal vandaag nog even kijken of ik er nog wat aanpassingen in kan brengen, of moet ik er nu niet veel meer aan doen?
Tenslotte is het simpel en effectief nou toch?
Mvg georgo
-
Ja, maar ik vind eerlijk gezegd die andere mooier, want die scouty zie je er minder duidelijk in dan je auto in het eerste ontwerp. Maar verder zou ik er inderdaad niet zo veel meer aan veranderen, misschien het lettertype of kleur van "Brommobielservice" Maar ja dat is natuurlijk niet aan mij om te beslissen :p
-
Ik heb de design van de auto veranderd omdat hij dat wou, alleen je had verschillende modellen van de brommobiel waar hij om vroeg,
En deze vond ik eerlijk gezegt het mooiste model van het merk
ik zal kijken of ik idd nog de lettertype misschien een andere kleur geef, en dat ik er 1 ik kleur maak en 1 in zwart wit(voor papier)
Mvg georgo
-
dat zei ik niet om trotsheid
maar alle andern zijn afgevallen daarom ik zeg niet dat mijne beter is of wat dan ooken nee de afbeeldingen zijn niet van google ik heb een icoonset gekocht
dus wel legaalen dit is degelijk wel een logo
-
Hallo,
Daar ben ik weer en ik zal mij uitlaten of de 2 designs.
Sorry maar de laatste inzending is niet mooi, daarin in tegen is de eerste inzending (het autotje met reclame er op) wel leuk.
Maar helaas ontbreekt nog het een en het ander aan het autoje.Georgo
Een zeer mooi logo maar is er nog 1 ding wat mij stort sorry,
Dat autotje is te zwart misschien euhm ja wat meer invullen.
Ik zelf vind dat je hier nog wat mee moet doen (daarin laat ik je helemaal vrij welke auto je kiest als het maar een brommobiel is)tree,
Het betreft jouw logo is ook nog niet leuk genoeg graag zie ik van jouw natuurlijk nog een inzendingMvg stephen
[offtopic] Georgo ik zet het liever in het topic zodat de tegenstander ook de tegenractie kan zien dit is natuurlijk wederzijds.[/offtopic]
-
Begrijp ik helemaal, dus hij moet niet zwart zijn, maar wel beetje kleur erin?
Gewoon de kleur van de brommobiel erin laten zitten dan?
Zal zo mijn inzending weer presenteren.
Verder zou ik willen vragen welk logo je beter vind die ik heb gemaakt, de enerlaatste of de laatste van mij?
MVG Georgo
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 09.03.10 16:25:42:
Ik kan het ook zo houden als je wil, heb de kleuren donker gehouden, maar net licht genoeg om het goed te zien.Misschien dat je dit wat meer oogt..
MVG Georgo
-
Zijn er nog meer mensen met inzendingen ???
-
-
Volgens mij word hiet om een logo gevraagd en niet om een banner.
-
even offtopic,
Heb een keer wat voor stephen gedaan, en heb iets geleverd aan hem en heb nooit geld gekregen. En heeft nooit meer wat van zich laten horen. Ik waarschuw de mensen alvast!
Groetjes,
Rutger Kurpershoek
-
-
Kan ik nog meedoen?
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 10.03.10 16:12:27:
Zo ja, dan is dit mijn inzending:
http://www.dumpyourphoto.com/files/25468/oRcDkg.png
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!