Mening omtrent Crew

• Mensen dit gaat ben ik bang de verkeerde kant op

Dit is alleen maar ruzie maken.
    En ja de crew maakt soms ook een foutje.
    En jij wij ook.
    De crew bestraft grote foute door een banpunt dus een tijdelijke blok.
    Kleine foute corrigeren ze en wij doet dat bij hun (nouja de banpunten niet dan)

Dus pas op want ik denk dat dit uit de hand loopt en op ban punten uit gaat lopen.

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Citaat

Alleen topics sluiten die uit de hand lopen? Neem een voorbeeld aan PHPFZ. (Buiten het feit dat daar idioten zitten die denken dat elk niet-verenigingslid een regelrechte imbiciel is)
    Afijn, ongesloten topics werkt wel volgens mij...

Deze regel is al gemaakt binnen de crew. Alleen wil inderdaad nog wel eens zien dat dit niet wordt gehandhaafd.

En voor iedereen die het niet duidelijk is hoe wij als crew handelen, zal ik het nog eens duidelijk maken.

De crew is van de politie, en we staan bij een drukke kruising met stoplichten (topic). Op een gegeven moment rijdt er een auto door rood (offtopic), dus die zetten we aan de kant, en zeggen we: "Meneer, u mag niet door rood rijden he.". Vervolgens rijd meneer weer door.
    Natuurlijk willen we dit niet nog eens: Dus we geven voor de stoplichten aan met een groot bord: "U mag hier niet door rood rijden (de 'offtopiclijn')." Want blijkbaar was dat nog niet duidelijk. Maar natuurlijk rijd er weer iemand door rood, dus wij houden meneer aan: "Nou meneer, u mag hier nu door rood rijden, dus u krijgt een boete (banpunt)." En dan wordt meneer boos, en wat doet meneer: Die begint te schelden, en haalt de vakbond van roodrijders erbij (dit soort topics).

En dan hebben wij het gedaan? En als wij dan durven te zeggen: Maar wij zijn toch van de politie? Nou, dan is het oorlog.

Hoop dat de mensen die het nog niet door hadden een klein beetje snappen waar ze mee bezig zijn.

En voor iedereen die wel een normale reactie heeft geplaatst, met wel een beetje waardering voor de crew: Bedankt!

• Citaat van Dein

Ik ga met Killingdevil zijn voorbeeld mee!

Zagen en klagen kan iedereen, maar dit bevordert de sfeer absoluut niet, soms is een bedankje of een schouderklopje net dat wat wij nodig hebben.

Schouder klopje gaat wel heel ver hoor :p het is vrijwillig zit geen verplichting aan.

Ook off-topic moet kunnen maar wel tussen de tags en niet in een reactie volledig off-topic.
    Op die manier werkt iedereen mee aan een beter cp, anders blijf je deze klachten houden.

Komt er dus op neer dat de leden hieraan moeten werken.
    Ook vind ik dat de crew iets te snel soms iets verwijderd.
    Ook de ban puntjes worden heel snel uitgedeeld wat eigenlijk niet nodig zou moeten zijn.
    Je kan alleen niet van de crew verwachten dat ze blijven waarschuwen.

Dus we moeten er samen aan werken, komt niet van een kant je doet dit samen :cheer:

• Ik geef al veel minder banpunten dan vroeger, en daardoor heb ik mezelf al wel een beetje verbeterd met de commentaar die ik vroeger kreeg.

Maar met een schouderklopje bedoel ik gewoon eens een compliment i.p.v altijd het negatieve aan te horen.

• Dein, denk eraan dat jullie een team zijn hé.
    Als team doen jullie het goed. Iedereen doet zijn best CriminalsPoint te helpen, en daarin lijken jullie met elkaar in te slagen.
    Het zou dus ongepast zijn alleen jou een compliment te geven voor je goede werk in de crew, terwijl de rest ook hard zijn best doet.

Dit gezeik komt meestal van leden zonder argumenten, leden die de boel hier willen terroriseren. Een enkeling kan het nog opbrengen een zinnig woord neer te zetten, maar daar blijft het bij.

Als je had willen klagen, had je een aantal maanden geleden moeten klagen, toen was het namelijk een stuk minder dan nu. Er is wat dat betreft een grote voortgang ontstaan. Nu het niveau nog wat verhogen!

Kortom: Jullie doen het allemaal super. Het enige wat ik op kan merken zijn de overtredingen die Rens maakt op zijn eigen regels en het niveau van Kabling, maar ook daar kan aan gewerkt worden, en willen jullie CriminalsPoint écht op een hoger niveau brengen, dan zal dat lukken!

Helaas zal ik dan waarschijnlijk niet meer actief zijn hier, omdat CD dan inmiddels wel af zal zijn, maar toch wens ik jullie veel succes!

Totdat Stefan en Koen terug zijn van vakantie ben ik weer actief. Daarna ben ik weer weg ;)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!