Paypal IPN voor Banditi

• Voor paypal heb ik na veel werk eindelijk het betaal systeem af. Nu wil ik alleen nog dat na een betaling een verificatie wordt gemaakt en bij een succesvolle betaling een update in mijn database plaats vindt.

Het probleem is echter dat ik dit gedeelte niet volledig werkende krijg.

Wellicht iemand enig idee hoe ik na een succesvolle betaling de volgende update werkende krijg?

PHP
    mysql_query("UPDATE `users` SET `callcredits`=`callcredits`+'30' WHERE `login`='$data->login'");

Script:

http://pastebin.com/a1puazey

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)

• Er staat nog een */ ... dus daarom word het niet in het script opgenomen [offtopic]
    (kan ook zijn dat ik het fout heb maar programmeer (nog) niet :p[/offtopic]

• Je hebt inderdaad je query nog in je comment staan. Probeer trouwens eens op deze manier te commenten:

PHP
    <?php
    /**
     * @Author: GameControl
     * @Website: google.nl
     * @Copyright: ©2009 - 2010 GameControl | All rights reserved
     * @License: GNU/GPL Public License
     *
     * Simple IPN processing script based on code from the "PHP 
     * Toolkit" provided by PayPal
     */

Stukken overzichtelijker!

Totdat Stefan en Koen terug zijn van vakantie ben ik weer actief. Daarna ben ik weer weg ;)

• Deze comment

PHP
    mysql_query("UPDATE `users` SET `callcredits`=`callcredits`+'30' WHERE `login`='$data->login'");

Heb ik als hulpmiddel voor mezelf bovenaan gezet. Is uiteraard duidelijk dat dit niet in een comment moet staan ;).

Maar de vraag is waar het wel moet staan. Heb het onder valide geplaatst maar hier krijg ik geen resultaat (geen update)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!