Vragen over Major-Crime Source?

• Even in op het oude verhaal van superior.

De beveiliging is inderdaad zeer aan de lage kan omdat ik daar nog niet echt op lette omdat het scripten opzich al moeilijk genoeg was. Je kunt beter alle scripts herscripten in de nieuwste versie en beveiliging inbouwen. Php van html scheiden.

Vraagje aan Cobrax waar heb jij hem besteld? Via eurobellen of dergelijke waar staat die?

Groetjes rick,

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 21.08.10 15:37:47:
    Ik zie op mijn eurobellen dat je hem bij mij besteld hebt. Maar, ik heb de source inderdaad niet meer te koop ik ben er mee gestopt en heb doorverkoop rechten verkocht.

Kunt u zo vriendelijk zijn de link te geven waar u bestelde zodat ik dat kan verwijden? Over het betaalde geld kun je even jgdonlech vragen als hij je de standaard source kan sturen.

Ik zal zorgen voor de betaling door aan jgdonleach dan.

Groetjes,
    Rick

This is ten percent luck, twenty percent skill
    Fifteen percent concentrated power of will
    Five percent pleasure, fifty percent pain
    And a hundred percent reason to remember the name!

• Hallo,

ik was druk bezig met de source te verbouwen. Maarja, ik heb weinig tot geen tijd meer om door te scripten. Over 2 week heb ik hopenlijk weer meer tijd. Dan kan ik dus weer gaan scripten. Op dit moment heb ik de oude source, zoals Rick hem te koop had staan, niet meer. Het is dus wachten op de nieuwe. Geef mij uw mail, dan mail ik hem zodra de versie af is.

• Maar kijk,
    als het goed is was de major-crime source ook op mijnmaffia.nl
    en de major-crime.nl source was ook unbugged gegeven op een paar sites?

Fitim
    Wie vecht kan verliezen, Maar wie niet vecht heeft al verloren.

• @ burberryboy69, zoals je in mijn bericht kunt lezen heb ik de versie die dhr. Rick verkocht niet meer. Ook zal u dan moeten wachten op de nieuwe versie. En deze dan voor een klein bedrag moeten aanschaffen.

• Citaat van jgdonleach

@ burberryboy69, zoals je in mijn bericht kunt lezen heb ik de versie die dhr. Rick verkocht niet meer. Ook zal u dan moeten wachten op de nieuwe versie. En deze dan voor een klein bedrag moeten aanschaffen.

Wanneer komt de Nieuwe versie uit?
    En hoeveel ga je er voor vragen:D

Fitim

• Citaat van jgdonleach

Ik hoop de nieuwe versie voor het nieuwe jaar af te hebben, en hij gaat tussen de 1 en de 4 euro kosten.

Ik zal er wel meer voor vragen:)

Fitim

• Citaat van jgdonleach

@ burberryboy69, zoals je in mijn bericht kunt lezen heb ik de versie die dhr. Rick verkocht niet meer. Ook zal u dan moeten wachten op de nieuwe versie. En deze dan voor een klein bedrag moeten aanschaffen.

Oke is goed dan :D
    Vondt echt goede source hea..
    Maar ik had hem beetje bewerkt enzow.
    En ja heb nieuwe pc en heb niks meer van major-crime XD
    Ik wacht wel op nieuwe versie XD..
    Succes ermee hea

• ik heb deze source nog liggen op me pc moet rick ofzo maar contact opnemen met me op msn voor die persoon

waarom slecht praten over buitelanders hun taal en hun afkomst.
    waarom praat nooit niemand slecht over de script talen dat is ook een andere taal.

• Citaat van svenneke

ik heb deze source nog liggen op me pc moet rick ofzo maar contact opnemen met me op msn voor die persoon

Rick heeft niks meer major-crime te maken. Hij heeft alles verkocht aan mij.

• @Jg heb je een voorbeeld hoe major-crime eruit gaat zien?

Want als ik naar Major-Crime.eu surf krijg ik xtreme-crime source te zien...

Als ge hulp nodig hebt weet ge het he ;)

Jeeps

• omdat ik vorig jaar de site heb overgekocht :) maar niet verder ging met major-crime om te veel bugs heb ik andere source overgekocht alleen nog niet echt veel tijd gehad

waarom slecht praten over buitelanders hun taal en hun afkomst.
    waarom praat nooit niemand slecht over de script talen dat is ook een andere taal.

• Geloof dat ik de source hier ook nog op de pc hebt staan. Niks meer mee gedaan omdat het een beetje uitzichtloos was destijds.... De meeste fixes stonden op MC.eu maar aangezien de site eruit ligt, zijn die ook niet meer te downloaden :|

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!