• Alles heeft een reden, vaak zijn de allochtonen lager opgeleid etc.

Waar zou jij voor kiezen, de oude kut wagen of een dikke Ferrari?
    Ik zou voor het 2de gaan, daarom kiezen ook vaak werkgevers voor het beste..

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Gelul, ik heb ook geen diploma of werk momenteel zie je mij crimineel worden dan?

Ik pak het leven voor wat het is, via de gemeente heb ik een cursus aanbod gekregen die ik met beide handen neem.
    Ik kan zelfs nu nog iets gaan leren, waarom zouden andere dit niet kunnen dan?

Is het slechtste voorbeeld, als iedereen dit eens zou doen wat denk je hoe Nederland dan over 5 jaar uit ziet?

PostCounter: 0 - 100 - 200 - 300 - 400 - 500 - 600 - 700 - 800 - 900 - 1000

Project vendettagame.com:
    10% klaar

• Waarom moeten buitenlanders wel een enkele reis terug krijgen en een nederlander niet?
    Heel simpel als je zoon vervelend is thuis moet die naar ze kamer als je buurjongen vervelend is moet die weer naar huis.

• Citaat van Mokerr

Maaark @

Lager opgeleid? Dat moet je niet zeggen. Ik ken veel allochtonen die heel slim zijn. Dus daar licht het niet aan.
    Niet elke Allochtoon is slecht.

Hahahhahaah, sinds wanneer is heel slim zijn een garantie dat je goed opgeleid bent?
    Daarnaast moet ik inderdaad niks zeggen, ik mag het zeggen ;)

• Maaark
    Het is onzin, elk mens heeft een opleiding en verdient een kans.
    Als je die verpest door crimineel gedrag te vertonen, hoor je niet thuis in de maatschappij.

10% klaar

• Pharox @ Veel mensen die criminele gedragen hebben vertonen hebben er nu spijt van. Maar omdat ze een strafblad hebben gaat werkt zoeken niet. Dus de meeste gaan verder omdat ze geen keus hebben. En aan geld moeten komen.

• moet elke keer weer lachen als ik dit allemaal lees.
    vooral omdat mensen over een boerka hebben. ik vraag me af hoeveel mensen heb jij in nederland gezien met een boerka.
    er is namelijk een onderzoek geweest en over heel nederland versprijdt waren het er 136 en de meest waren te vinden in de grotere steden. daarnaast zijn boerka dragers ook meren deels niet marokaans of turks.

ander zijds kan ik niet met een bievak op straat lopen. erg jammer want die zitten erg lekker en warmt lekker op :p

daarnaast hebben jullie de telegraaf de laatste tijd nog gelezen. wilders is berijd om al zijn stand punten te laten varen met uitzondering van aow leeftijd

greetz rick

• Citaat van Pharox

Maaark
    Het is onzin, elk mens heeft een opleiding en verdient een kans.
    Als je die verpest door crimineel gedrag te vertonen, hoor je niet thuis in de maatschappij.

Lees je post eens na, volgens mij staan er een aantal grote fouten in, niet spelling maar de betekenis.

Volgens mij heeft echt niet iedereen een opleiding..
    Bedenk zelf maar welke groot deel van de bevolking vaker geen opleiding heeft ;)

• Maakt niks uit.

Omdat iemand geen opleiding heeft gehad betekend niet dat je crimineel moet worden.
    Dus grote onzin wat jij verteld dat er criminelen zijn mede door een slechte/lage opleiding.

10% klaar

• Citaat van Maaark

Alles heeft een reden, vaak zijn de allochtonen lager opgeleid etc.

Zei je iets?

Leer trouwens eerst eens fatsoenlijk Nederlands, je zinnen kloppen niet eens.

Citaat van Maaark

Haha, lezen jij..
    Ik dat nooit gezegd..
    Fijn dat je mij hier wat gaat zwartmaken..

????

10% klaar

• Citaat van Maaark

Alles heeft een reden, vaak zijn de allochtonen lager opgeleid etc.

Maaark..

Ik ken een allochtoon die heb hoogste volgt op school dat je maar kunt volgen..

En ook is hij nog eens de slimste van de klas..

Er zijn goed en slecht opgeleide allochtoonen...

Net zoals bij Nederlanders ;)

• @CasMoneyZ
    Werkelijk applaus voor jou, je bent de eerste die het door heeft :cheer:

Mensen doen moeilijk terwijl ze niet eens weten waar ze over praten.

10% klaar

• Het is geen feit omdat jij geen goed argument start.
    Mensen met een hogere opleiding verdienen gewoon meer omdat ze ervoor geleerd hebben.
    Meer dan logisch vind ik zelf want anders is heel school ook voor niks.

10% klaar

• Hallo,

Een hoop mensen kennen geert wilders alleen maar als de man die moslims het land uit wil hebben.
    Het is wel jammer dat deze man in het kwade daglicht worden gezet.

Want geert wilders heeft nog meer goede maar ook zekker slecht stand punten.

1.De AOW leeftijd die moet toch ook tot 65 blijven mensen hebben al heen hun leven gewerkt stop is stop.

2.De kilimeterprijs,hier moet je abbsoluut tegen want mensen zijn de eerste 10 jaar misschien wel voordelliger uit maar vergeet niet over 15 jaar betaal je 6 keer zo veel als dat je nu betaald.

Natuurlijk is geert wilders niet de perfecte man maar een heleboel van zijn stand punten zijn wel geweldig.

Kijk naar de film fitna is de racisties ?? Nee natuurlijk niet,
    Dit slaat helemaal nergens op de mensen die dat zeggen hebben heel die film niet of nauwelijks gezien,het zijn alleen maar beelden uit de wereld hoe deze verslechterd word door onder andere de moslim, maar ook zekker door de anderen cultuuren.

Daarom raad ik iedereen aan die mag stemmen stem op geert want nederland is VOL.

Mvg stephen

• +1

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!