Hey
kan iemand deze afbeelding namaken maar dan met het woord WorldMaffia
De naam is transparant
Hey
kan iemand deze afbeelding namaken maar dan met het woord WorldMaffia
De naam is transparant
Alles kan
http://designs.birdwebdesign.nl/layout/mafia/ingame.html
Layout gestolen zou dit niet doen, kan je veel problemen opleveren.
Tevens vermeld ik dit ook bij de eigenaar, dus denk dat hier wel een :slotje: op kan.
nee heb de layout niet gestolen.
vond dit gewoon een goed idee om ergens ander mee te doe zo een transparante naam op een gekleurde achtergrond
Kom op jonge alles is volledig gekopieerd.
Ik ken de eigenaar van die layout, heb er per direct contact opgenomen.
Dus indien je deze layout niet mag gebruiken zou ik hem nu verwijderen of de gevolgen zijn voor jezelf.
laat de gevolgen dan maar komen.
Als iemand een goed idee heeft mag ik er verder wel iets mee doen.
Waarom altijd lullen over stelen ik ben gewoon geintresseerd in dat soort dingen. Trouwens er kan iemand van CP al bevestingen dat hij een layout voor mij aan het maken is op maat waarom zou ik dan iemand anders zijn gaan stelen. Waarom ik dit gedeelte nodig heb is om dit te verwerken in mijn aanmeldingsmails.
Je kunt zelf ook tekst transparant maken maar goed ik maak het wel snel voor je.
Grote onzin, 2 minuten geleden stond de volledige layout er nog op.
Nu ga je ineens een .htaccess maken zodat niemand hem meer kan zien.
Helaas voor jou heb ik tegen die tijd al een screenshot gemaakt ervan.
Die is dus ook naar Harmen Volgel (de eigenaar) verstuurd, zo kan hij het bewijs bevestigen.
Verder ga ik niet meer off-topic deze klacht word in behandeling genomen aangezien CP geen reports leest.
heb totaal geen verstand om zo iets te doen.
Download gewoon photoshop en zoek wat tutorials op google bestaan genoeg site waar je veel van kan leren.
Waarom is de site nu beveiligd ?
Photoshop - layer - rechtermuis - properties - en dan het knopje blend verschuiven naar links.
Voila, je hebt een transparante afbeelding. Maar als je een dergelijke layout heb kunnen maken dan moet een transparante afbeelding toch helemaal geen probleem zijn lijkt me?
ik kan helemaal geen layout maken.
Heb ook geen photoshop.
Om eerlijk te zijn komt die header wel volledig mee overeen die je nu wilt laten veranderen, ik ga ook uit van het standpunt van Pharox.
Wij helpen geen mensen die lay-outs stelen en daarna hier nog durven vragen om hulp ervoor!
:slotje:
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!