Alle directories forbidden!

  • Hoi!


    Ten eerste mijn excuses voor de categorie, maar de juiste categorie stond er niet bij.


    Een aantal dagen geleden heb ik http://www.crimeshot.nl geregistreerd bij TransIp. Sinds toen werkte alles nog goed, maar sinds gisteren krijg je bij elke pagina die je bezoekt een 403 error, en het grappige is dat ik met geen vinger fysiek aan mijn apache of htaccess gezeten heb.


    Weet iemand mogelijke oorzaken van dit probleem?
    Ik heb al gecontroleerd of het lag aan denial, maar dat was niet het geval. Ook is er geen .htaccess bestand aanwezig en is mijn /var/www directory recursively chmodded op 777 (read, write, execute).


    Mijn server draait op Linux/Ubuntu, dus Windows gerelateerde oplossingen zijn niet relevant. Ook heb ik een SSH server in de lucht, dus als je denkt dat je het kunt oplossen en te vertrouwen bent, kun je me ook een privé berichtje sturen.


    Verder heb ik de Gnome desktop interface uitstaan om de performance te verbeteren, dus ik weet niet of het daaraan kan liggen, maar dat lijkt me stug.


    Alvast bedankt!


    Groet,
    Het meest gezonde lid op CriminalsPoint, Spinazie.

    Totdat Stefan en Koen terug zijn van vakantie ben ik weer actief. Daarna ben ik weer weg ;)

  • :slotje:
    Mijn broer is aan het klooien geweest met de firewall, waardoor poort 80 openstond op een verkeerd IP adres. Ben nog niet klaar met hem! :p

    Totdat Stefan en Koen terug zijn van vakantie ben ik weer actief. Daarna ben ik weer weg ;)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!