Criminalslayout raten

• Ga met TaskForce mee in deze reactie.

De layout is te licht, kan natuurlijk per persoon verschillen ;)

Top menu en menu titels achtergrond vind ik wel leuk gedaan :)

PostCounter: 0 - 100 - 200 - 300 - 400 - 500 - 600 - 700 - 800 - 900 - 1000

Project vendettagame.com:
    10% klaar

• Citaat van TaskForce

Ik vind hem wel nice, de indeling etc., maar ik vind dat je teveel grijs gebruikt:)

Dit lijkt inderdaad zo, maar wanneer je hem gaat realiseren en gaat bekijken met de achtergrond er bij (die donkergrijs/zwart is) dan gaat dat gevoel afmenen aangezien hij niet zo super breed is en de achtergrond dus meer gaat overheersen (omdat bijna iedereen wel een beeldscherm heeft dat (veel) breder is dan de layout) ;)

[offtopic]En Crinminalspoint is ook redelijk grijs :p[/offtopic]

• Citaat van tree

Dit lijkt inderdaad zo, maar wanneer je hem gaat realiseren en gaat bekijken met de achtergrond er bij (die donkergrijs/zwart is) dan gaat dat gevoel afmenen aangezien hij niet zo super breed is en de achtergrond dus meer gaat overheersen (omdat bijna iedereen wel een beeldscherm heeft dat (veel) breder is dan de layout) ;)

[offtopic]En Crinminalspoint is ook redelijk grijs :p[/offtopic]

[offtopic]En hoe zou jij dat oplossen?,
    Door tabbellen op 100% te zetten of?

Want als je de layout groter maakt voor bvb boven de 1024 x 768,
    Kunnen andere mensen die eronder zitten, niet meer zien..

Er zijn tog nog heel veel mensen die onder deze resolutie kijken, dus dan heb je geen keus lijkt me?[/offtopic]

Verder ontopic:

Site ziet er goed, alleen wat alle andere mensen zeggen ben ik het mee eens, dat hij te grijs is,

Maak anders de menus wat bruiner dus onder de menu headers, daar is het wit:)

Geef je een 7/10

MVG Georgo

• Citaat van Cass

Teveel grijs?? Grijs is een hele goede basis kleur. (kijk bijv naar deze website!)

Daar sluit ik me inderdaad bij aan, ik zit liever op een website met een lichtgrijze/witte achtergrond dan eentje met een donkergrijze/zwarte achtergrond :p

Natuurlijk begrijp ik ook dat ik bijvoorbeeld die menu's een andere kleur had kunnen geven, maar ik vond het zo een mooier geheel vormen.
    En eigenlijk was mijn idee om achter die menu's nog een soort van tekening/achtergrond te zetten, daarom zijn de menu's grijs geworden (omdat ze een lage opacity/doorzichtigheid hebben).

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!