Site titel vraag.

• Hallee,

Hier ben ik weer. Ik heb een vraagje over de site titel. Als ik in OSBANDITI 1.6 mijn naam wil veranderen staat er soms <?echo$page->sitetitle;?></li><br />. Nu wil ik ( waar dan OSBanditi ) voor in de plaats komt, veranderen in mijn website naam. Kunnen jullie mij helpen en zeggen in welke file ik dit moet veranderen ?

MVG,

T.

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Het lukt niet :S

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 16.02.10 19:46:51:
    Hij geeft dan

Fout

SQL-query: Wijzigen

CREATE DATABASE `maffia` DEFAULT CHARACTER SET utf8 COLLATE utf8_general_ci;

MySQL retourneerde: Documentatie
    #1044 - Access denied for user 'maffias'@'%' to database 'maffia'

• Waarom altijd zo moeilijk maken, ga naar database, tabel instellingen, druk op het potloodje en vervang dan gewoon die naam in wat je wil. Simpele oplossing:s

• Hmmm probeer de tabel even te kopieren uit de instalatie script en proibeer hem even opniuew te uploaden naar je db, mischien is er iets fouts gegaan met het uploaden. wat voor teks wil je er in kwijt dan ?

• Jij legt helemaal niks 5000x uit, nee je laat 5000x zien dat je niet eens weet wat een database is. Heb dan ook niet z'n grote mond.

Wat de mensen die hier jou proberen te helpen zeggen, is dat je naar je database moet gaan, de tabel 'instellingen' moet selecteren, en hierin moet wijzigen.

En dan kom je uit op een UPDATE-query, en niet een CREATE DATABASE-query.

Dus, dat jij dan niet het verschil tussen een tabblad in je database-beheer programma en een tabel in je database snapt, is jou probleem. En dat geeft je dus helemaal niet het recht een beetje op mensen die je proberen te helpen in te hakken.

Ps. En zo slim wat je dus helemaal niet!

• Ja dacht het al, je komt hier na zoveel maanden terug online met de intentie om wat te helpen en geholpen te worden.

Dan moet ik door een persoon die zoveel jonger is zo afgeblaft worden. Als ik dit wou zou ik mijzelf een hond nemen. De oplossing die ik gaf is de OPLOSSING, misschien even nadenken dat u iets fout doet. Aangezien u zoveel topics opent. Denk ik dat u probleem bij het gebrek aan kennis ligt!

Hopenlijk geraakt u eruit;)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!