Samenwerking criminalsgame

• Hoi!

Ik ben laatst met iemand hier (ik zeg niet wie) een project gestart wat een maffiaspel zou moeten worden. Echter niet zomaar een maffiaspel. Iets wat nog geen criminals heeft gehad, iets unieks.

Het probleem is dat ik (bijna) de enige ben die iets doet. Ik hoor van degene die met het idee gekomen is telkens slappe excuzen, als het al niet aan de afwezigheid ligt.

Wil jij samen met mij dit project erdoor knallen? Dan kun je reageren!
    Zorg er wel voor dat je de benodigde vaardigheden bezit, anders eindig je net zoals mijn huidige 'hulp'.
    Er wordt gebruik gemaakt van:
    Kohana 3 (OO framework voor PHP met MVC design pattern)
    JQuery (JavaScript framework - Motto: VEEL JAVASCRIPT EN AJAX!)
    TPL Magic (Lichtgewicht template engine Klik hier voor meer info)
    Sprig module voor Kohana, spreekt voor zich
    EEN UNIEK IDEE! (h)(h)

Spreekt dit je aan?
    Waar wacht je dan nog op?!

Bedankt voor je interesse!

Groet,
    Je favoriete groente, Spinazie!

Totdat Stefan en Koen terug zijn van vakantie ben ik weer actief. Daarna ben ik weer weg ;)

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • En, heb je toestemming om dit te doen? Nee. Graag eerst toestemming vragen en netjes afwachten, dan pas gaat 't topic weer open.

:slotje:

Citaat van "CP Regels"

Op CriminalsPoint is het niet toegestaan crew te recruiten, zonder toestemming van een CriminalsPoint crewlid.

• Citaat van Lodewijk

En, heb je toestemming om dit te doen? Nee. Graag eerst toestemming vragen en netjes afwachten, dan pas gaat 't topic weer open.

:slotje:

Ik ben geen crew aan het recruiten, maar ik ben op zoek naar mensen die samen met mij willen developen.
    Toch even beter lezen volgende keer ;)

Citaat van "CP Regels"

Reacties die volledig offtopic zijn worden per direct verwijderd en indien nodig bestraft. Wil je wel volledig offtopic gaan? Dan kan je terecht in de lounge!

Let dus bij het waarschuwen van iemand er ook even op dat je zelf geen regel overtreedt!
    [offtopic]Darsstar edit: als je als crew lid een waarschuwing geeft hoeft dat niet altijd.
    De politie gaat toch ook geen snelheid boetes aan zichzelf uitschrijven na een achtervolging?[/offtopic]

Citaat van "Dein"

Waarom nog een eigen template engine ? In Kohana zit er toch al een als ik me niet vergis?

In Kohana zitten de welbekende views, maar wat is er mooier dan PHP volledig van HTML gescheiden te houden? :)

[offtopic]Darsstar edit: dingen goed doen, PHP werkt al als een template parser, en jouw tpl magic is niet opgewassen tegen PHP.
    Smarty wilt bijna alle functionaliteit bieden die PHP al bied, maar moet extra geparsed worden.
    Dingen zoals PHPTAL of Twig vind ik dan weer andere koek.

Tpl is makkelijker te bewerken! :p
    Vind het belangrijk dat de layout gemakkelijk aan te passen is, zodat de gebruikers desnoods zelf kunnen kiezen in welke layout ze werken. Daarom wil ik PHP dus van HTML gescheiden houden!
    Mjah, deze discussie kun je tussen voorstanders en tegenstanders voeren en dan ben je morgen nog bezig. Er is geen methode die de 'beste' is. Meer waar je het makkelijkste mee werkt.

[/offtopic]

Totdat Stefan en Koen terug zijn van vakantie ben ik weer actief. Daarna ben ik weer weg ;)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!