hallo,
jullie hebben messchien in mijn vorig topic gelezen dat ik met photoshop ben begonnen,
nu wou ik een maffia layout maken,
maar ik vind geen sites waar tutorials staan over maffia layouts maken??
zou iemand mij een site kunnen geven waar het opstaat??
photoshop 2
-
-
-
Jemig,
Jij denkt ook echt dat alles bestaat qua tutorials bestaat.. dat kan ook zo zijn maar google it, zou ik zeggen. -
jahh heb ik gedaan, maar ik vind niets
-
good-tutorials.com is een goede
-
Nee er bestaan geen tutorials voor maffia layouts te maken, er bestaan wel miljarden tutorials voor Photoshop.
Je kan niet direct van de eerste keer iets goed doen of willen.Als 'designer' moet je sowieso op eigen initiatief dingen kunnen doen en bedenken, of wil jij dat wij alles voorkauwen?
-
BEN NU BEZIG OP: good-tutorials.com
-
kijk dan gelijk is op shootnshop.nl
-
shootnshop.nl bestata niet echt uit veel tutorials vind ik
-
klopt maar het is wel de basis;)
-
jahh weet ik,
hopelijk ken ik eht binnen 1 maand,
want heb net gehoord dat ik dan geen geld heb8-) -
Gast, als je dit gaat doen met als vooruitzicht geld geld geld, kan ik je teleurstellen. Zo goed zul jij nooit worden, om er van rond te kunnen komen. En zeker niet binnen ??n maand, neem er de tijd voor zie het als je hobby en niet als baan -_-
Verder, bestaan er geen tuts om een maffia layout te maken, alleen tuts om de tools onder controle te krijgen en bepaalde effecten, op basis daarvan kun je pas een layout maken naar eigen wens.
-
ik wil niet alleen geld hoor, ik doe het ook omdat ik anders niks te doen heb
-
Dit wordt niets, geloof mij
Ik sluit me hierbij volledig aan bij Luc -
je hebt gelijk;)
ik verdien toch geld genoeg met maffia spellen verkopen;) -
Waarom had gisteren je gtforce dan nog de Major-Crime source? :p:p
-
gewoon het is ene mooie source,
en ik ben net begonnen de inspireren met photoshop en dat lukt echt bedankt allemaal! -
Wees creatief en laat altijd je creaties zien,
Hierdoor kunnen andere leden je creaties keuren, En jij kan daar weer van leren.
Verwacht dat je misschien over een jaartje geld eraan kan verdienen, Ik ben er zelf ook 4 jaar mee bezig geweest.
MVG Georgo
-
Georgo: Ik denk dat jou grootste talent te lange zinnen maken is. Je eerste zin is 125 woorden lang, en je tweede zin 73! Gefeliciteerd! Denk dat het wordt gewaardeerd als je dat zooitje even herschrijft tot een leesbaar geheel.
Betekent overigens niet dat de anderen wel netjes schrijven. Denk dat hoofdletters en interpunctie er nooit in gaat komen op CP.
-
Citaat van Killingdevil
Betekent overigens niet dat de anderen wel netjes schrijven. Denk dat hoofdletters en interpunctie er nooit in gaat komen op CP.
Klopt, ik denk omdat er allemaal kleine kindjes op dit forum zitten. Ook al aan het gedrag van de meeste leden hier te zien, maar wat doe je er aan :p -
Citaat
Ik denk dat jou grootste talent te lange zinnen maken is. Je eerste zin is 125 woorden lang, en je tweede zin 73! Gefeliciteerd! Denk dat het wordt gewaardeerd als je dat zooitje even herschrijft tot een leesbaar geheel.
Ok best, Het enige wat ik wou uitdrukken is dat je niet binnen een week designer bent.
Er wordt altijd gezeikt, dat je het goed moet uitleggen en noem maar op, Maak ik er wat werkt van is het weer te lang....
Ik zal me zinnetjes wat inkorten dan als dat zo nodig is.
En je wilt dus zien te bereiken dat straks iedere lid ook met hoofdletters gaat schrijven?
Ik heb dat nog nergens op een forum gezien.Maak niet uit, Ik zal me best wel doen, En ga ook niet kinderachtig doen, want ben ook geen tiener meer.
MVG Georgo
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!