Creativeshock.nl

• Heey cpers,

Ik heb een klein probleempje..

Ik heb 2 jaar geleden de domeinnaam creativeshock.nl gekocht, omdat ik creaties die ik afgelopen 8 jaar op de site wou zetten..

Nu wil ik er een draai aan geven en ook andere mensen de kans geven om hun creaties te laten zien...

Mja ik weet totaal niet welke kleuren ik zou moeten gebruiken voor de layout,

Ik dacht eerst aan blauwe kleuren, of groen, maar die gebruik ik al voor shocksounds.nl ( Groen, donker grijs )

Dus iets met blauw of oranje, en hoe zou ik dit kunnen indelen?

Ik hoop dat ik hier wat nuttige reacties voor kan krijgen..

MVG Georgo

• Ik zou inderdaad ook iets in de richting blauw / grijs / oranje doen.
    Dit zie je niet veel in layouts dus zou wat beter overkomen voor mensen die hun creatie willen tonen.

PostCounter: 0 - 100 - 200 - 300 - 400 - 500 - 600 - 700 - 800 - 900 - 1000

Project vendettagame.com:
    10% klaar

• Oranje, goed idee! Houd het simpel, maar strak!
    Gebruik maken van vloeiende randjes (niet overdrijven) en een schone header zijn het halve werk. Zorg voor images waar je klanten zich thuis bij gaan voelen. Mijn advies: Combineer oranje met wit, maak veel gebruik van borders, en overdrijf niet te veel. Kleine, maar leesbare non-schreef lettertypes, compacte contentvakjes, you name it.

Een web 2.0 feeling is ook niet weg, of je maakt gewoon twee ontwerpen waaruit je klanten kunnen kiezen.

Moet mijn portfolio binnenkort ook een extreme makeover geven, en ik ben het dus ook zo van plan.

Succes! En blijf spinazie eten!

Totdat Stefan en Koen terug zijn van vakantie ben ik weer actief. Daarna ben ik weer weg ;)

• Ik raad hoekig aan, aangezien je het ook nog moet slicen en dat gemakkelijker is om cross-browser te maken dan ronde hoeken (zolang CSS3 niet door elke browser ondersteund wordt).

Verder moet een community een gebruikersvriendelijke uitstraling hebben, te felle kleuren zijn niet aan te raden. Werk ook nooit met 1 kleur, dit kan bij grotere layouts voor eentonigheid zorgen en creëert absoluut geen sfeer in de layout, wat bij een community onmisbaar is!

• Citaat van Dein

Verder moet een community een gebruikersvriendelijke uitstraling hebben, te felle kleuren zijn niet aan te raden. Werk ook nooit met 1 kleur, dit kan bij grotere layouts voor eentonigheid zorgen en creëert absoluut geen sfeer in de layout, wat bij een community onmisbaar is!

Even een aanvulling op Dein: Ga ook niet te veel verschillende kleuren gebruiken. Oranje en blauw past bijvoorbeeld niet bij elkaar. Zwart en wit net zomin. Zo zijn er veel meer van die afzichtelijke combinaties!

Totdat Stefan en Koen terug zijn van vakantie ben ik weer actief. Daarna ben ik weer weg ;)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!