Illegaal? :s

wachtwoord rader
- A.Bijlsma
- Closed
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Ja hij is illigaal bezig met hacken
Hij wil wachtwoord van een lid achterhalen...
Als dit lid geen toestemming geeft daarvoor kan hij crimebrain aanklagen voor hacken van zijn wachtwoord...
Als ik op zo een site zou moeten spelen zou ik er geen minuut langer spelen als ik dat zou moeten te wetenkomen dat ze je wachtwoord naken...
-
-Nick ben ik met je eens dit persoon moet verbannen worden hier,
Hij wilt gewoon Acounts hacken -
Via deze regels jongens
De crew heeft het recht om jouw account te wijzigen of te verwijderen. Hier kan niet over worden gediscussieerd.
De crew heeft rechten om alles te zien en te doen. Zij kunnen nergens aansprakelijk voor worden gesteld.
We zullen proberen als crew alles te regelen en zo snel als het kan. Wij zijn echter geen machines, houdt daar dan ook rekening mee.
-
Ja maar daarvoor mogen ze je wachtwoord niet hacken
Waarom denk je dat ze je wachtwoord md5 coderen ? voor de lol
Zo kan je ze evengoed niet coderen he
-
Maar het aanpassen van de accounts mag wel.
Ondanks dat je een MD5 codering op zit, mag jij de wachtwoorden achterhalen indien dit nodig is. Uitsluitend is het niet de bedoeling om het bij alle accounts te doen.Maar er word duidelijk vermeld zoals cri zegt:
"De crew heeft het recht om jouw account te wijzigen of te verwijderen. Hier kan niet over worden gediscussieerd."
Onder het wijzigen staat dus ook het wachtwoord bekijken/wijzigenDus eigenlijk is hij niet aan het hacken, je weet nooit wat er gebeurt achter de schermen bij een crime game.
Wie weet word je wel bekeken op het spel dat je nu speelt (eventueel natuurlijk.)
Dus ik zie het niet onder hacken eigenlijk.Dit is mijn mening over hoe ik het bekijk!
-
Ok is goed
Eerste keer dat ik jou over de vloer krijg zal ik ook je wachtwoord uncoderen en gebruiken op alle sites msn enzo wat jij en etc wat jij gebruikt
Want je vergeet dat meeste mensen wachtwoorden van msn netlog en heel die boel gebruiken he
-
Ja oke, maar hij heeft er toch geen verkeerde bedoelingen mee.
Als je het gaat gebruiken voor derde dan zou ik zegen oke dit is hacken.Maar hij gebruikt het voor zijn eigen doel om te kijken naar het account.
En van mij mag je best kijken hoor, ik heb voor alles een apart wachtwoord ;). -
Citaat van Kabling
Ja oke, maar hij heeft er toch geen verkeerde bedoelingen mee.
Als je het gaat gebruiken voor derde dan zou ik zegen oke dit is hacken.Maar hij gebruikt het voor zijn eigen doel om te kijken naar het account.
En van mij mag je best kijken hoor, ik heb voor alles een apart wachtwoord ;).ik ook
maar meeste tieners niet echt he
-
Nee oke, maar zover ik weet en mij duidelijk is gebruikt hij het niet voor derden. Dus ik vind dat het niet onder hacken valt.
Maar in ieder geval ik weet nog of het al is opgelost cri ? Als je er nog niet uit bent geef even een melding hier dan kunnen we je misschien verder op weg nog helpen.
-
Waarom zal je het wachtwoord willen zien inplaats van er gewoon op in te loggen?
En als iemand het wachtwoord is vergeten maak je toch gewoon een wachtwoord vergeten pagina aan?
-
Wat doen jullie moeilijk, Crimebrain waarvoor heb jij het wachtwoord nodig, je kan ook gewoon jou wachtwoord kopieëren en plakken in zijn vak van pass. Inloggen en wow je zit in zijn account. Ik weet nu overigens wel mooi op welk spel ik me nooit zal gaan aanmelden!
-
Volledig met luc eens, waarom zou je het wachtwoord van andere mensen willen weten?
Pak gewoon de manier van criminals rood of vendetta, dit is gewoon schending van privacy.
-
Meestal is de session met je username iets als:
of:Hier een voorbeeld.
PHP
Toon Meer<?php include "config.php"; // of hoe je config bestand ook maar heet. $naam = $_SESSION['login']; // Huidige gebruikersnaam ophalen. $sql = mysql_query("select * from users where login='$naam'"); // alle gegevens van gebruiker ophalen. $sql2 = mysql_fetch_object($sql); // Object maken van de gegevens if($sql2->level < '100'){ // check of je admin bent. echo "Je hebt geen toegang tot deze pagina."; // melding op het scherm weergeven. exit(); } if(isset($_POST['login'])) { // staat er iets in in login? $_SESSION['login'] = $_POST['login']; // Je gebruikersnaam word vervangen met die van de gebruiker die je hebt ingevoerd. echo "Succesvol ingelogd."; } else { // Geen gebruiker ingevuld dus formulier weergeven. print <<<ENDHTML <form method="post"> Gebruikersnaam: <input type="text" name="login"><br /> <input type="submit" value="Login Op Gebruiker"> </form> ENDHTML; } // einde formulier ?>
Kan fouten bevatten want heb hem niet getest.
Nu heb je geen reden meer om de wachtwoorden te achterhalen -
bedankt:slotje:
-
:slotje:
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!