Hallo,
Ik ben een aantal maanden geleden begonnen met het realiseren van een uniek project, en hij is bijna af!
Ik zoek nu een team met genoeg ervaring om de website draaiende te houden, samen te updaten en natuurlijk uiteindelijk geld te verdienen.
Ik kan helaas niet hier vertellen om wat voor site het gaat, ik kan wel vertellen dat het niet om een spel gaat.
Wat ik zoek:
Scripter(s) die mij gaan helpen met het scripten ( 1 of maximaal 2 )
Een designer die gaat helpen met de lay-out, plaatjes en eventueel het omzetten van de PSD naar xHTML & CSS
Voorkeur gaat dus ook uit naar een designer met verstand van xHTML en CSS, maar is geen vereiste.
Wat moet je kunnen
Als designer lijkt het me heel duidelijk wat je moet kunnen.
De scripters moeten verstand hebben van:
PHP, MySQL liefst ook Javascript.
LETOP: ik vraag hier niet om een stel beginners, dit is serieus!
Vergoeding
Zoals bij elk startend project zijn er nog geen inkomsten.
Wel is het idee om hier geld mee te verdienen, wat dan ook gedeeld word.
Het delen gaat dan enkel tussen de scripters, de designers krijgen gewoon een vast bedrag voor de lay-outs die gemaakt worden.
Extra info
De site is zo goed als af, er is al een lay-out gekocht en ingebouwd, de scripts heb ik allemaal zelf gemaakt.
Wat er nog gedaan moet worden is een paar ideetjes uitwerken, meedenken over updates en starten.
Ikzelf zit dag en nacht aan dit project, en zal hier ook zeker niet mee ophouden.
Graag zie ik prive berichten van degenen die interesse hebben met het volgende erin:
Mvg,
T.