• Beste leden,


    Zoals jullie laatste dagen gemerkt hebben zijn er op het forum vele mensen die opzoek zijn naar een rapscript zonder bugs etc.. Nadat ik dit met mijn team hebben besproken zijn we direct aan de slag gegaan en ik kan zeggen dat we wel iets mooi's en uniek hebben bereikt..


    De script dat wij verkopen is dat helemaal uniek en is vanaf 0% gescript. Er is dan ook geen basis of iets dergelijks enz gebruikt..


    Nadat wij dagen bezig zijn kan ik u zeggen dat het resultaat er wel netjes is naar mij mening..


    Wij stellen deze dan ook aan maximaal 3 mensen ter beschikking. Wij verkopen dit script dan ook met licensie. Dit houdt in dat u dit script alleen voor u zelf mag verkopen tenzei u hem compleet met u website en al verkoopt.


    Dit doen wij omdat we het script zo uniek mogelijk willen houden.


    Voorbeeld: DeeDos


    Wij hebben het script op dit website dan ook tijdelijk gehost voor de geïnteresseerden.


    Het script dat wij verkopen dit script voor een bedrag van € 150 euro.


    Dit bedrag dient u over te maken naar de paypal account van onze team in verband met het delen van het bedrag enz. Tot nu toe kunt u alleen van deze betalingswijze gebruiken


    Dit is vooral omdat de layout etc. Door iemand anders is gemaakt waarvoor wij hebben betaald. Maar ook voor de nieuwe optie's die we erin hebben gemaakt enz.


    Zo kun je bijv. als je ingelogd bent de volgende dingen:


    - Zien wie online is
    - Berichten naar elkaar sturen
    - Reageren op het nieuws
    - Toegang tot het forum
    - Tracks toevoegen aan je favorieten


    Dit zijn slecht enkele dingen die het member gedeelte kan doen.


    Tot slot wil ik u mededelen dat na de betaling en voor dat u de script krijg. Een contract krijg ( licensie) dat u het script niet doorverkoopt enz.


    En natuurlijk steunen wij ook support etc.


    Verder dit word maximaal 3 x verkocht zoals al aangeven dus weg = weg

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!