rate: 0/10
Comments:

rate: 0/10
Comments:
rate: 6/10
Comments: mischien de zon iets minder geel maken maar voor de rest ziet het er wel leuk uit .
8/10
Die krijg je gewoon van mij.;) Leuk idee, dat is tenslotte waar het omgaat. Misschien nog iets verbeteren (misschien iets met schaduwen of zo). Alleen twijfel ik een beetje over de doelgroep van de lay-out, zou je die erbij kunnen geven?
7/10
Leuk ontwerp maar ik vind ook dat die zon er iets te veel uit komt.
Maar verder vind ik het leuk bedacht en goed uitgewerkt.
Update:
zon een beetje lager gezet en shadow toegevoegd:

Nu vind ik hem een stuk beter. Het geel knalt er nu ook niet uit maar geeft een beetje een rustig gevoel voor me ogen. ![]()
eventueel verkopen of is het niet waard?
Je zou hem voor een klein prijsje kunnen verkopen.
Maar dan zal die denk ik 30/40 euro waard zijn. Of je moet geluk hebben en iemand bied er meer voor.
Ik denk eigelijk meer iets van 20 euro, het oogt namelijk niet heel erg moeilijk te maken (sorry dat ik 't zeg)
Het lichter er maar net aan wat mensen ervoor willen betalen. Maar naar mijn schatting zeg ik toch 30/40 euro. Maar dat is natuurlijk mijn schatting.
Nee niet verkopen dit is het geld niet waard en dit verkoop je niet zo snel ..
Nee daar sluit ik ook bij aan.
Met een brush tool en een effect kan je dit snel al zelf maken. :cheer:
Het is wel mooi,maar ik denk niet dat iemand zo iets op zijn portfolio wilt...
Het idee is echt goed
Uitwerking ook
maar ik zou het heel anders doen
Hoe weet ik niet echt.. Misschien maak ik wel een voorbeeldje
Bij die 2de versie ziet de zon er voor mij iets te groen uit ;).
(kan ook zijn dat ik een beetje last heb van kleurenblindheid 10% :p).
Maar ik vind zeker een lekkere layout, zo laat iemand eindelijk eens zijn creatieve kant zien! Dat spreekt me alleen maar meer aan, vooral bij iemand die web-layouts ontwikkeld.
Het zal helemaal vet zijn als je hem slice en die wolkjes een beetje laat bewegen(L).
dat is ook de bedoeling ![]()
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!