rate: 0/10
Comments:

Layout
- Patrick
- Closed
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
rate: 6/10
Comments: mischien de zon iets minder geel maken maar voor de rest ziet het er wel leuk uit . -
8/10
Die krijg je gewoon van mij.;) Leuk idee, dat is tenslotte waar het omgaat. Misschien nog iets verbeteren (misschien iets met schaduwen of zo). Alleen twijfel ik een beetje over de doelgroep van de lay-out, zou je die erbij kunnen geven?
-
7/10
Leuk ontwerp maar ik vind ook dat die zon er iets te veel uit komt.
Maar verder vind ik het leuk bedacht en goed uitgewerkt. -
Update:
zon een beetje lager gezet en shadow toegevoegd:
-
Nu vind ik hem een stuk beter. Het geel knalt er nu ook niet uit maar geeft een beetje een rustig gevoel voor me ogen.
-
eventueel verkopen of is het niet waard?
-
Je zou hem voor een klein prijsje kunnen verkopen.
Maar dan zal die denk ik 30/40 euro waard zijn. Of je moet geluk hebben en iemand bied er meer voor. -
Ik denk eigelijk meer iets van 20 euro, het oogt namelijk niet heel erg moeilijk te maken (sorry dat ik 't zeg)
-
Het lichter er maar net aan wat mensen ervoor willen betalen. Maar naar mijn schatting zeg ik toch 30/40 euro. Maar dat is natuurlijk mijn schatting.
-
Nee niet verkopen dit is het geld niet waard en dit verkoop je niet zo snel ..
-
Nee daar sluit ik ook bij aan.
Met een brush tool en een effect kan je dit snel al zelf maken. :cheer: -
Het is wel mooi,maar ik denk niet dat iemand zo iets op zijn portfolio wilt...
-
Het idee is echt goed
Uitwerking ook
maar ik zou het heel anders doen
Hoe weet ik niet echt.. Misschien maak ik wel een voorbeeldje
-
Bij die 2de versie ziet de zon er voor mij iets te groen uit ;).
(kan ook zijn dat ik een beetje last heb van kleurenblindheid 10% :p).Maar ik vind zeker een lekkere layout, zo laat iemand eindelijk eens zijn creatieve kant zien! Dat spreekt me alleen maar meer aan, vooral bij iemand die web-layouts ontwikkeld.
Het zal helemaal vet zijn als je hem slice en die wolkjes een beetje laat bewegen(L).
-
dat is ook de bedoeling
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!