Shocksounds.nl ( UPDATE )

• Heey, we zijn weer een week verder en heb er dus al weer aardig wat aan kunnen doen...

Ik heb geluisterd naar de leden die een reactie hadden achtergelaten over de header.. heb nu een andere online staan..

http://tlab1.shocksounds.nl

Nog niet veel werkt, alleen de poll, forum ( deels ), Shoutbox & De trendy fm link

Ik zou graag je mening hierover willen weten.. Goede en/of slechten punten & Misschien een rate tussen 1/10

Je kan je inloggen op de demo account:
    GN: Demo2
    WW: Demo
    Je kan er alleen nog niet veel mee;)

Een update op de eerste reactie over mouse overs, hier wa screenshots, van de mouseover in de 5 kloppen, en voor admins de admin mouse over

Nogmaals, ben benieuwd

Dit is de poll geworden:

Forum ( Ben er nog mee bezig! )

en trendy fm:

MVG Georgo:cheer:

• Vind het jmmr dat de top menu geen mouseover heeft.
    Verder wel zeer netjes en overzichtelijk :)

PostCounter: 0 - 100 - 200 - 300 - 400 - 500 - 600 - 700 - 800 - 900 - 1000

Project vendettagame.com:
    10% klaar

• George ik ken je nog wel in de tijd van cf, toen was je ook al bezig met shocksounds.
    Ik vind het echt petje af dat je nog steeds bezig ben om het te verbeteren.

En ik moet je eerlijk bekennen het word echt al steeds beter en mooier.

Ik zeg een 8 / 10 voor al die moeite wat tot nu toe al in het project hebt gestoken en op de vooruitgang van je website.

School
    Tweedejaars Informatica Student @ Hogeschool Rotterdam.

Webtalen
    - PHP ( OOP )
    - SQL
    - JavaScript i.c.m. jQuery framework
    - (x)HTML
    - CSS
    - Actionscript
    - XML

Programmeertalen
    - Java
    - C#
    - Ruby i.c.m. on Rails framework

• @ NielsB... Ja, het is al weer bijna 4 jaar dat ik ermee bezig ben om het steeds meer te verbeteren, Gellukkig wordt ik er ook steeds beter in, en de website, is eigelijk een beetje me leven na me werkt geworden..:p

@ Pharox, Ik kan daar nog wat van maken met een mouseover, vind ik wel een leuk idee, zal me er is mee bezig houden

Dank voor jullie reacties;),
    Zijn er nog mensen die ideeen hebben of ook wilen raten?

MVG Georgo

• Citaat van netostar

Jammer maar login doet niet.

Ik had de dubbele punt met de D aanelkaar gedaan, je zou je nu wel kunnen inloggen, maar zoals ik al zei:

Er valt nog niet veel te verwachten met het inloggen, omdat dit voor nu om de layout en indeling gaat;)

MVG Georgo

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 16.01.10 00:06:52:
    ik heb weer een update!

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 24.01.10 00:46:40:
    nog een update

• Hier nog een update, buttons voor forum gemaakt, en meteen daarvoor indeling gemaakt;)

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 28.01.10 22:21:04:
    Zijn er nog tips of ideetjes die mooi zullen zijn voor de layout, dan zou ik dat graag willen weten, want zoals je ziet, heb ik van 1 van de gebruikers al een idee werkelijk gemaakt ( Mouseover menu )

MVG Georgo

• En er is weer een update bij gekomen, Nieuwsberichten zijn aangepast in categorieen, en forum heeft een wat betere indeling gekregen,

Ook wat nieuwe knoppen gemaakt...

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!