Geweldige eind stap!
Mocht niemand anders nog meedoen, en ik binnen geen 3 dagen een andere stap zie van iemand anders. Zal de deadline verstreken worden.
- Dein
Geweldige eind stap!
Mocht niemand anders nog meedoen, en ik binnen geen 3 dagen een andere stap zie van iemand anders. Zal de deadline verstreken worden.
- Dein
Beste dein,
Hier misschien niet wat je zoekt, maar toch nog even laten zien. Deze heb ik nog liggen.
http://i688.photobucket.com/al…u/maffiaoutgamecopy-1.png
Met vriendelijke groeten,
Rutger Kurpershoek
Sorry dat ik het zeg hoor bass maar in een ander topic liep je te zeuren dat mensen jou "idee" afpakten voor een layout.
Jou layout lijkt nu heel erg veel op die van stan....
ik ben nog bezig hoor maar het duurt even voor dat hij af is en in dat topic ging het letterlijk over jatten
Jongens, houd het even vriendelijk he;)
Als jullie er graag verder over willen discussiëren, gebruik dan het PB systeem:D
basshunter Dein is opzoek naar een mooie layout.
Edit R.Mijnten
Oke, jij vraagt om uitlokking. Dit heb je gekregen, als je toch verder wil discussieren.
Niet hier!, maar via PB. Dit is een design battle, geen battle om elkaar af te kraken.
Citaat van Cassbasshunter Dein is opzoek naar een mooie layout.
[offtopic]
Sorry dat ik hier tussenkom, maar deze reactie vind ik echt wel belachelijk.
Ten eerste denk ik niet dat jouw mening bepaalt wie er zal winnen?
En ten tweede denk ik dat zelf de slechtste designer een poging mag wagen?
[/offtopic]
Edit R.Mijnten
Weer puur een offtopic reactie, niet meer doen dus.;)
ik ben net begonnen met designen ja
hoe meer ik het doe hoe beter het gaat
vaan fouten leer je dus lever commentaar niet alleen slecht of lelijk
Nee, sorry dat is niet echt wat ik bedoel. Maar toch leuk dat je het voorstelt.
Je gebruikt 1 malig rood, en daarna doe je gewoon verder met bruin en wit. Het enige effect is de header, de rest kan stukken beter, niet om je af te kraken, maar dit kan ik zelf ook maken(en is absoluut geen ? 25,- waard).
Mooi is hij ook niet, alle tekst is veel te groot, zit geen enkel effect in, bij het menu e.d en is veel te eentonig.
@all:
Geen discussies uitlokken, en ook niet op reageren a.u.b.
Bij deze trek ik mijn inzending terug wegens tijd gebrek.
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!