foutmelding als ik <font> toevoeg

• Hey,
    ik ben bezig met een eigen crime source

Maar ik heb een vreemd probleempje,
    login.php:

PHP
    print "  <tr><td class=\"mainTxt\">Er is een email gestuurd naar {$data->email} met verdere instructies om je wachtwoord te resetten!</td></tr>\n";
          }
          else
            print "  <tr><td class=\"mainTxt\">Er is geen gebruiker met die gebruikersnaam en e-mailadres!</td></tr>\n";
        }

print <<<ENDHTML

Als ik dit verander naar:

PHP
    print "  <tr><td class=\"mainTxt\"><font color="#00FF00">Er is een email gestuurd naar {$data->email} met verdere instructies om je wachtwoord te resetten!</font></td></tr>\n";
          }
          else
            print "  <tr><td class=\"mainTxt\"><font color="#00FF00">Er is geen gebruiker met die gebruikersnaam en e-mailadres!</font></td></tr>\n";
        }

print <<<ENDHTML

Komt er de foutmelding:
    Parse error: syntax error, unexpected '}' in /usr/home/deb27693/domains/websitetitel.nl/public_html/gta/login.php on line 70

Kan iemand me helpen, ik kom er niet uit?
    alvast bedankt groetjes

• unexpected }

dus dat betekend daat op lijn 90 een } niet hoort

groetjes

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 10.01.10 13:20:28:
    probeer dit eens sowieso en kijk nog even naar de } op lijn 70 als hij nog fout is.

PHP
    print "  <tr><td class=\"mainTxt\"><font color=\"#00FF00\">Er is een email gestuurd naar {$data->email} met verdere instructies om je wachtwoord te resetten!</font></td></tr>n"; 
          } 
          else 
            print "  <tr><td class=\"mainTxt\"><font color=\"#00FF00\">Er is geen gebruiker met die gebruikersnaam en e-mailadres!</font></td></tr>n"; 
        } 

print <<<ENDHTML

• Als ik jou code erin zet kriijg ik deze error:
    Parse error: syntax error, unexpected T_SL in /usr/home/deb27693/domains/mafiosa.nl/public_html/gta/login.php on line 75'

dit is de hele login.php :

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!