Beste leden,
Sinds een paar dagen heb ik een source gekocht waar ik mee aan de slag wil gaan.
Maar hier moet nog een hoop aan gebeuren.
Deze staat momenteel niet online.
Wij proberen de site zo aangenaam mogelijk te maken voor de leden, met als bedoeling dat deze goed aanslaat bij het spelende volk.
Maar momenteel hebben wij een klein probleempje.
Alles qua de opties, lay-outs zitten er vele bugs die moeten worden opgelost
Eerder heeft ons team al bewezen dat wij ervaring hebben met sites brengen.
Zie ons sourch game dat momenteel loopt op mijnmaffia:
http://www.crimewarworld.nl
Het aantal leden hebben wij op ongeveer 2maand bijeen geraapt zonder al te veel geld uit te geven aan advertentie als test hoe wij het best zo'n maffia game site aanpakken.
En nu zijn wij dus klaar voor het grote werk, alleen hebben alle manschappen nodig.
Daarom zijn wij opzoek naar mensen die ons kunnen steunen.
Om precies te zijn het volgende:
- 3 Scripters
- 2 Webdesigners
Als dank kunnen deze later misschien one2xs punten ontvangen. Of promotieplekken die ook misschien zullen komen.
Wat willen wij graag opstarten:
Wij zijn bezig met een project.
Het project is een website waar je gratis je RPG crime kan aanmaken. Wij willen dan ook goede support dan leveren aan de speleigenaren. Wij willen ook dat de speleigenaren niet al te veel geld eraan hoeven te betalen. En daarnaast ook een leuk zak centje verdiend aan hun spel.
Verder nog veel meer dat wij zullen uitdenken.
De source heb ik al waar ik al mee bezig ben.
Wat doen we precies???
- Scripters
Ik en de scripters gaan ervoor zorgen dat we alle bugs eruit zullen halen. Daarnaast gaan we samen ook nieuwe opties erin zetten.
- Webdesginers
Deze zorgen lay-outs voor de hoofdwebsite maar ook voor de aangemaakte website's. Deze zouden ook moeten kunnen slicen en basen .
Al deze functie's zullen uiteraard alle benodigdheden die ze nodig hebben ontvangen.
Voor meer informatie kun je altijd pm sturen.
Hebt u interesse om ons project te steunen dan horen wij dit zeer graag van u
dank bij voorbaat: Anovic.