Webhosting

  • Hierbij Bied ik u webhosting aan van freephp.nl
    (het is mijn bedrijf(je) )


    Met in het mailtje: gewenste gebruikersnaam, gewenst wachtwoord, betaal methode(Momenteel alleen paypal), hosting pakket (kunt u hieronder vinden), contractduur.


    Hosting pakketen:
    Small Hosting: 750MB ruimte, 5 FTP accounts, 3 Mysql databasen. 1 euro p.m.
    Normal Hosting: 1750MB ruimte, 12 FTP accounts, 8 Mysql Databasen. 2 euro p.m.
    Expert Hosting: 4.5GB ruimte, 25 FTP accounts, 15 Mysql Databasen. 5 euro p.m.


    Dataverkeer = (fup) Onbeperkt bij alle pakketen!


    Per extra ftp account : 0.50 (vooraf) €1
    achteraf


    Per extra Database: 0.75 (vooraf) €1.50 achteraf


    Wolf Freephp.nl
    (website is binnenkort online)

  • Ik ben de eigenaar van freephp samen met wolf,
    BreedBandt = (fup)
    en wij hebben geen KVK nummer,
    wij proberen het geld terug te geven als wij eerder stoppen,
    of we proberen jullie aan te sluiten op een andere hosting voor de voorlopige tijd

  • Citaat van freephp

    Ik ben de eigenaar van freephp samen met wolf,
    BreedBandt = (fup)
    en wij hebben geen KVK nummer,
    wij proberen het geld terug te geven als wij eerder stoppen,
    of we proberen jullie aan te sluiten op een andere hosting voor de voorlopige tijd


    Uw vermeld dat jullie het probeeren terug te geven maar dit is niet een garantie dat je zeker weet dat je het ook daadwerkelijk terug krijgt.
    En graag even info over het dataverkeer per maand.

  • Ons bedrijf is nog niet bezig,
    je kan al wel bestellen, maar we zijn nog niet over alles uit,
    bijvoorbeeld, de garantie, als ons het niet lukt om iedereen zijn geld terug te krijgen, gaan wij zoeken voor een goede hosting voor jullie om verder te gaan

  • Dat staat er al,
    Het is onbeperkt en we nemen geen opdrachten van 3 jaar aan maximaal 1 jaar ,
    Daarna moet je je host gewoon verlengen


    Voor mee vragen pm freephp of mij gewoon


    Geen offtopic meer!!!


    @mod: Verwijder deze post's allemaal graag

  • Jullie moeten eens duidelijker zijn.
    Jullie komen opeens op een dag als een bom even wat prijzen neer zetten voor jullie "webhosting" terwijl er geen verdere info staat.
    Dit is dus helemaal geen off-topic ;)

  • Citaat

    Met in het mailtje: gewenste gebruikersnaam, gewenst wachtwoord, betaal methode(Momenteel alleen paypal), hosting pakket (kunt u hieronder vinden), contractduur.


    Dus als ik een host bij jullie wil afnemen, moet ik mijn gewenste wachtwoord ook doorsturen via e-mail .. sorry maar een wachtwoord is persoonlijk, en iedereen die bij jou e-mailadres kan (met de login gegevens) kan de mail zien, vind ik persoonlijk niet veilig.


    Verder vind ik dit gewoon reclame, en volgens de regels mag dat dus niet. Aangezien jij / je partner hier geld op verdienen.
    (waar zijn de ECHTE moderators/beheerders toch gebleven... )

  • [offtopic]Wat een eigenaren[/offtopic]


    Jullie willen geld verdienen? Zie ons dan als klanten en behandel ons ook zo. Ga niet lopen zeuren dat wij offtopic reageren want dat doen wij niet. Wij willen gewoon alles van de hosting weten voordat wij met iets in zee gaan.


    Nog wat vragen:
    1. hoeveel klanten per server
    2. specs van de server
    3. Hoelang denken jullie te kunnen draaien


    Op dit moment heb ik weinig vertrouwen in deze hosting, vooral om hoe jullie op iedereen reageren verteld mij dat jullie geen ervaring hebben met iets presenteren. Laat staan dat als er een lastige klant komt.


    Met vriendelijke groet,


    Luc

  • Citaat van Dein

    Dus als ik een host bij jullie wil afnemen, moet ik mijn gewenste wachtwoord ook doorsturen via e-mail .. sorry maar een wachtwoord is persoonlijk, en iedereen die bij jou e-mailadres kan (met de login gegevens) kan de mail zien, vind ik persoonlijk niet veilig.


    Verder vind ik dit gewoon reclame, en volgens de regels mag dat dus niet. Aangezien jij / je partner hier geld op verdienen.
    (waar zijn de ECHTE moderators/beheerders toch gebleven... )


    OMG Als een hoster wil kunnen ze zo aan je password komen dus waar maak je je druk om?

  • Citaat van R-Mijnten

    Beschik je ook over een kvk - nummer? (dacht dat dit verplicht was, maar ook weer niet zeker..)
    Maar zaken doen met iemand met kvk nummer, vind ik fijner werken.
    Als ik contract sluit voor 3jaar, en jullie stoppen ermee na 1jaar. Geld terug??


    Dit is nog niet verplicht maar vanaf 1 februari 2010 wel.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!