Nachtbraak topic #7
- webdam-x
- Closed
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
-
-
PHP
Toon Meer<?PHP if ($cp->user == 'Jannick') { echo 'Volgens mij ben je ook verplicht dit bij de belasting op te geven.<br /> Ga dit wel eens een keertje opzoeken, ben er wel benieuwt naar.<br /> Ga toch niet meer helpen met Banditi of Criminals dus scheelt weer.<br /> Die rotzooi moet maar keer verdwijnen van internet, barst van de bugs.'; exit; } ?>
-
-
PHP
Toon Meer<?PHP echo ' Verder worden alleen prijzen groter dan ? 454 belast. Er moeten hier geen specifieke intellectuele kennis of vaardigheden vereist zijn. Het toeval moet bepalen of een prijs uitgekeerd wordt. Zoniet, zal de prijs niet onder de kansspelbelasting, maar onder de inkomstenbelasting vallen. Loterijprijzen zijn de meest sprekende voorbeelden van kansspelbelaste prijzen, maar ook wanneer iemand een zeer simpele vraag moet beantwoorden en de prijs "onder de goede inzendingen zal worden verloot", is deze belast.'; ?>
-
beste jannick, als je een prijs boven de 450 uitreikt hoeft het geen geld te zijn het kunnen ook spullen zijn!
-
PHP
<?php echo'@az je praat poep. Laten we even als voorbeeld een iPhone nemen van 600 euro. Als je de eerste "PRIJS" hebt gewonnen, dan krijg je die iPhone. Dus jij denkt dat die iPhone dan geen waarde heeft? Het valt onder "prijs". Niet alleen een geldbedrag. Geen idee overigens waar je dat nou weer vandaan haalt, want goederen kunnen ook prijzen zijn. Dus hoe je het ook wendt of keert, onder die 454 kom je niet uit, wat je ook geeft als prijs.'; ?>
-
goeiemorgen:)
-
-
-
heey riick en jannick, niemand controleert daarop, dus iedereen laat het voobij gaan!:)
-
En als je gecontroleerd word, ben je de lul. Daarom zou ik nooit prijzen boven de 454 euro gaan uitgeven, tenzij ik een ZPP'er ben die het zich kan veroorloven. De kans is klein dat het gebeurd, maar eens moet de eerste keer zijn, en dan is het ook meteen foute boel. Tevens, als je neerzet dat er 1.500 euro te winnen is, en je keert het niet uit, kun je ook nog keren tot de consumentenautoriteiten.
-
Haha, moest eerst even bij me vriendin liggen:p
die slaapt nou dus heb me laptop er maar bij gepakt..Wat een scripts staan er allemaal in het nachtbraak topic?
Wat is loos?Groetjes
-
-
-
nee:S?
-
-
de meoder van henk=jannick en de meest zinnige reactie is= saai topic vandaag!
-
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!