@ hierboven, Niemand is n00b, ik ken zat mensen van 10 die een normaal (AN/ABN) bericht kunnen posten, zonder chat of die breezahl taal. Dus dat bericht slaat NERGENS op.
Ik ben toch ook nog 13, over twee maanden 14. Zie je mij zonder Hoofdletters of punten berichten plaatsen? Spam ik? Bump ik?

Gemiddelde leeftijd
- K.Rens
- Closed
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
ik zeg ook Vaak ik weet niet of je mijn post echt gelezen hebt.
-
Nooit bij mij hoor?
-
[offtopic]mensen zoals jy, jij voegt nu ook niets toe aan dit topic en ik nu ook niet.[/offtopic](c)
-
@ hierboven, WTF ik was in discussie met die alles wetende "Stefan".
-
Ik zag waarschijnlijk niet dat er een 3e regel was in dit topic. Ikzelf vind dat leeftijd niets uitmaakt zolang je maar proffecioneel overkomt en op een nette manier dingen zegt/afhandeld blijkbaar zeer moeilijk voor sommige maar daar gaat deze hele topic niet over. ik heb mijn leeftijf genoemd en ik ehb dus niets meer toe te voegen aan deze topic.
-
beste,
eerst maar even mijn mening.
of je een noob bent licht niet echt aan je leeftijd.
een noob vindt ik bv iemand die een topic zoals deze volledig gaat vol spammen.
de mensen waar ik het over heb noem ik vandaag maar even niet.nu wat info over mij zelf.
ben 20 jaar.
ik probeer nu een nette reactie te geven maar daar heb ik dan wel weer moeite mee.
aangezien mijn Nederlands niet zo goed is.
ik doe nu ict niveau 2.
( ik vraag me af waarom want heb nog niks geleerd )als iedereen nou zen best zou doen en de tijd neemt voor een reactie zou criminalspoint een stuk verbeteren.
voor de rest raad Firefox aan daar zit een spellingcontrole in.met vriendelijke groet, Rick van beek
-
-
beste suryoyo0
spelling
blind type is best moeilijk maar blijven oefen op een dag kan je blind php scripten :p dat doe ik tegenwoordig.in welk jaar zit je?
ik zit in 2e leerjaarMet vriendelijke groet, Rick van beek
-
Nou oke, dan komt die:
Mijn leeftijd is 15 jaar word in augustus 16. Ben al 3/4 jaar bezig met programmeren en doe dit ook voor klanten. Heb een eigen bedrijf op me naam staan waar ik ook voor werk.
Zo doe ik nog wel meer werk voor andere bedrijven maar daar gaat het even niet overDus hier zit wel wat kennis/ervaring
-
Ik ben 12 jaartjes jong en doe gymnasium op het Comenius College te hilversum :).
-
Ik ben Luc, ben 17 jaar oud. Zit al weer 5 jaartjes op het internet en ben begonnen met criminals. In het begin wist ik er dus echt 0.0 vanaf. Maar daar heb ik verandering in gebracht. Ik zit nu op 4VMBO-tl en ga dus ook me eind exames in. Daarna hoop ik dat ik een ICT vervolg opleidibng kan gaan doen. Verder heb ik 1 eigen website + 1 website in beheer van iemand hier van CP. Ik denk dat ik nu weer genoeg verteld heb.
Over die noobies heb je soms wel gelijk als ik kijk hoe er soms gereageert word op elkaar.
Mvg, Luc
-
16 jaartjes;),
Opleiding: Webdeveloper (Grafisch lyseum Rotterdam, 1ste jaar)
4 jaartjes ervaring op het gebied websites (o.a PHP, HTML en CSS) -
Ik ben Jeffrey
Ik ben 17 jaar oud
en doe Ict opleiding niveau 2 -
ik ben 15 sinds 18 dagen
-
Ok, aangezien iedereen z'n (vervolg)opleiding geeft:
Nu zit ik in 2 VMBO - Theoretisch (volgend jaar Mavo).
Daarna HAVO, en daarna HBO... -
Ik ben 16 jaar,
Zit momenteel met me eindexamens van de 4de. (X11 - Utrecht)
Me vervolgopleiding wordt Mediatechnologie op het Grafisch Lyceum Utrecht.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!