Mijn hersens staan altijd op 100% gefocused. Helaas valt dat bij de meeste cp leden tegen aangezien ze nog niet eens de zoek knop kunnen vinden:p Misschien een slim idee voor v5 om de zoek wat duidelijker aan te geven.

Nachtbraak topic #6
- R-Mijnten
- Closed
-
-
-
met font-size 15 xD , ben hier zo stoned als wat, ga denk zo pitten
-
haha, kijk dat is al de reden waarom jij je hersens niet kan gebruiken. Drugs verkloot je hersens en reactie vermogens etc. Vele drugs gebruikers merken dan ook wel dat ze sommige dingen de ene dag leren en de andere dag vergeten. Jammer dat drugs is uitgevonden. Ik houd het liever gewoon bij mijn zware van nelle.
groetjes
-
ik blow niet vaak, slechts 1x per maand, maar ik kan ze altijd wel gebruiken als ik niet stoned ben
-
Knap dat je van 1x knetter stoned word? Lijkt me dat je er dan niet goed over kan zoals ik de andere verhalen aanhoor en zie op tv programma's
-
hoe ik zelf draai is top is shag, middel wiet en onderin ook shag en tippie
-
Niet alleen de temperatuur is onder 0, ook het gemiddelde niveau van CP vandaag
Hai btw
-
Ook hallo
-
Jamlegend Freak? Welk level ben je?
-
pas een week begonnen en niet echt de tijd gehad ivm met school project:P level 12 ofzo
-
Level 26 hier. totaal van 17899 XP atm
-
aah nice toch? ben ik niet de enigste hiero hahaha
-
nee:p Ach ja, al een tijd niet meer gedaan. Vlakv oor de zomervakantie/in de zomervakantie was ik echt ontzettend actief, nu echt niet meer :p
Ik ga nog ff hier mijn kamer verbouwen, ben er later wel weer -
oke, alvast weltrusten als ik niet meer on ben
-
Ben ik weer. Wat zou ik zijn zonder huisgenoten :cheer:
-
das mooi, wie kent hier de artiest Celldweller?
-
Ik leef ook nog heel even :p
Morgen weer aan de verbouwing van me kamer
-
-
Jannick
Ben een oud kantoor van me broer aan het verbouwen tot een chille slaap kamer :pAangezien me broer zoveel stroom overal vandaan haalde, moet ik het helemaal weer aanpassen.
En daarbij komt nog wat sloop werk (h) kan niet leven zonder slopen :pJa idioot haalde al zijn stroom uit 1 stopcontact, we mogen god dankbaar zijn dat we geen brand hebben gehad (xD)
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 05.01.10 01:20:14:
Ga nu slapen truste mensen :cheer: -
Pharox Oeps, da's wel irritant dan ja :p Mijn tv, dvdspeler, cdspeler, stereo, tv, computer, beeldscherm en printer doen het ook vanuit één stopcontact 8O Overigens maakt het niet echt uit of het een stopcontact is of 20, zolang de stoppen in je meterkast het maar trekken :p
CitaatDe server op boards.4chan.org doet er te lang over om te antwoorden.
Meh
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!