wat heb je nu voor een huis koop of huur .. en groot of ...

Nachtbraak topic #6
- R-Mijnten
- Closed
-
-
-
17 m2, gewoon een studentenkamer, dus huur :p
-
-
Ik weet dat ik zelf ook al aardig bot kan reageren, ja. Is geen nieuws meer. En terecht dat je daaraan ergert. Maar ik merk geen enkele vorm van humor bij je en dat vind ik best jammer.
-
jongen jongens dit is niet het ruzie topic 8-)
-
Kheb genoeg humor.. maar niet als ik me ergens aan erger:)
-
Db-maffia is wel de gene die het meest mensen helpt. Dus ik vind je ergenis naar hem toe een beetje onterecht.
-
-
iedereen heeft humor iedereen kan zich ergens aan ergeren maar waarom op een criminalsforum
voor de laatste optie dan
-
Uhm scarface... kweet niet maar zag vanmiddag in jou msn naam ook dingen over een criminalsforum... en als ik daar naartoe ga is het wel beetje kinderachtig wat ik daar tegen kom..
-
scarface
Ik vindt het ook niet zo raar dat hij zo reageert.
Er komen op criminalspoint de meest domme vragen zonder ook maar eens gezocht te hebben.Moeten we dan vrolijk reageren als:
Ow jongen geen probleem zoek ik wel eventjes op voor jou (a)
Als we dat gaan doen bezaait dit forum helemaal met kinderen wat niet de bedoeling is.
We moeten het niveau omhoog krijgen en dat zal niet met dit soort vragen lukken. -
dat heeft zo zijn privee redenen en als je wist wat er aan de hand was dan. snap je het zelf ook wel :cheer:
en ik zal je 1 tip geven servercrash. -
Doe eens even liever :cheer:
Anyway, internet doet kut hier dus ik ben weg. Ciao!
-
Goedenacht en weltrusten !
-
Neem ook een zweefduik me bed in.
Morgen me kamer weer verder verbouwen :p
Truste alle!
-
ok bouwze vakmannetje
... ik ga nog niet :o ,,, ben tenslotte een nolifer tegenwoordig 8-|
-
Waarom ben je een no-lifer?
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 04.01.10 05:03:13:
Nog andere nolifers hier? o_O"? -
ik niet in ieder geval xD
-
waarom halen we eigenlijk ons posts zo erg omhoog? Ik weet zeker dat als je posts niet omhoog gaan dat er dan minder mensen gaan posten. Misschien slim de nachtbraak voort te zetten in het vervolg in de chatbox als hier een betere chat komt.
Groetjes
-
aah er gebruikt hier iemands hersens, mij lukt t moeilijk vandaag ;p
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!