Maar ik doe dat met opzet xp, daar in Turkije hebben de liften een Stopknopje, ja je kan het al raden :P.
Nachtbraak topic #5
- webdam-x
- Closed
-
-
-
ja daarom juist wist ik veel dat die lift niet meer zouw opengaan
zal ik hem aanraken :o .. nee doemaar niet
wat is het toch verlijdelijk tik ah te laat ;P -
Ik heb dan op alarmknop geduwd, zie ik zo een vent met een sleutel ofzo vanboven open, en moest ik door halve opening xD.
Lift was 5 dagen buiten werking, dus voor de mensen op etage 5 tem 15 hadden pech xD -
ik vind het ook altijd veraaaadelijk in die landen die trapgaten om daar even wat naar beneden te keilen bijv aanstekers watermeloen
... appels alles wat kapot kan.
en het is ook zo leuk om die lift helemaal op de bovenste etage stil te zetten. zodat je iedereen (jaa ook de dikke mensen onder ons) die trappen op te zien zwoegen. -
Jij kent mijn smaak xD.
-
nee dat was echt kloten iedereen zoop bier en ging maar niet pissen dus eenmaal vast in de lift begonnen we 1voor 1 we motten pissen en dan is 45 min zwaar kloten hoor
-
ja dat geloof ik best :P.. maar probeer jij maar eens met je stonde hoofd een boose turk te begrijpen
-
Is het al 12 uur op cp:p haha,
Ernstige verveling op het moment maar, heb nergens zin in wat doen jullie op zoon moment?
Ben trouwens nog steeds lichtjes moe van oud en nieuw. Maar goed, wie van jullie mag morgen weer lekker zijn wekker zetten om 7 uur om op school te komen?:p
IKKE NIET!!!:p
Edit: tijd van cp niet goed me bericht dus niet te vroeg.
-
MEH! Mag ik even afreageren?
-
Ja hoor. we weten allemaal dat je altijd chagie bent hé haha..
-
hah IK HOEF NIET NAAR SCHOOOOL ! 8-|8-|
-
Jij ook een mooi leven:) Ik ook:p binnenkort helaas wel bang dat ik weer op school zit:p..
haha.
-
ik niet heb al 2 diplomas dus school doe ik niet meer aan
...
-
haha,
waar laat je de waarde van je site bepalen dan? door jezelf?:p
-
-
Rick INderdaad. AARGH. Blijkt dat ik morgen wel naar school moet >.<" Er is GEEN zinnige invulling voor de taallessen tot half 6, en tijdens studiebegeleiding doen we niks. En dat is mijn midagrooster - het ochtendrooster vervalt. Damn. En al die kleine 12-jarige koters hier op CP komen me de strot uit ongeveer o_O"
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 04.01.10 00:10:50:
Muahah, mijn website is gewoon 2397,84 euro waard >.<" Iemand interesse?
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 04.01.10 00:11:54:
Zucht, zelfs mijn persoonlijke website is dik 3000 euro waard. Terwijl het één pagina is. Klikkerdeklik. Stond ooit een heleboel op, nu alles verwijderd door een crash en geen zin meer :p
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 04.01.10 00:12:10:
En niemand reageert meer >.<" -
Beetje nep mijn v3host.be is meer dan 247.000 waard.
-
Men mag FBIwars.nl kopen, minimaal 2000 euro, via eurobellen graag
-
die klopt ook voor geen kant.. hij kijkt alleen naar wat je ermee kan doen en wat de extensie is.. is het een .com dan is ie al gauw meer waard omdat ie verwacht dat je wereldwijd zit.. net als met eu.. is al meer waard als een .eu..
-
MENSEN! TJEK ME SITE!~
WIE INTRESSE?
http://bizinformation.org/be/www.major-crime.v3host.be
Startbod: 200.000
buynow: 250.000Via ideal betalen
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 04.01.10 00:17:38:
Kom op mensen. weg is weg!
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!