Nachtbraak topic #4

• Nope, ik maak geen geintjes hier... alles wat ik zeg is bloedserieus :}

... Oké niet echt ...

maar het lui zijn wel, ik zit op een ICT opleiding, iedereen daar is lui... daarom ook mijn reactie:

Alle programmeurs zijn lui, anders ben je geen echt programmeur (met nog wat smileys erbij :p)

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 27.12.09 01:51:09:
    Rick ben je er nog? :O, of ben je plat gegaan bij het nieuws dat je vriendin zwanger is? _o-

• Oww god..xD ik zat te wachten tot jij wat stuurde:p. maar, had het dus al gelezen en niet geantwoord. ik ga wel zo maffen.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 27.12.09 01:58:32:
    Correctie ik ga nu film loeren.

Trusten alvast en weer een fijne dag toegewenst.

• h? 12 uur,

De verveling is me nu echt hoog in de bol geslagen vandaag van 11 tot 6 bij mijn vriendin gezeten en alle schoonfamilie kanten. Dus gigantisch druk en geen flikker aan. Eindelijk verlieten hun tegen 6 uur het huis en had ik eindelijk tijd alleen met me vriendin. Eenmaal thuis zag ik de geweldige actie dat CriminalsPoint nieuwe moderators zocht. Ik besloot me zelf in te schrijven omdat, ik denk dat ik toch wel redelijk goed hiervoor zal zijn. [offtopic]Wel zeer toevallig dat ik gister noch vroeg als er een mogelijkheid voor mij was om in de crew te komen[/offtopic] Tijdje later sms't me vriendin dat ze bang is dat ze zwanger is. Direct maar even duidelijk gemaakt dat als het zo is het kind weg gaat. Op 17 jarige leeftijd (dan 18) Hoef ik geen kleine aan mijn zij te hebben.

Maar goed,
    genoeg over mijn dag. Jullie gaan toch wel op mij stemmen h?ls moderator mocht er een stem ronde komen? Antwoord van iedereen: natuurlijk doen wij dat Rick als jij ons geld geeft?:p

Wisten de CriminalsPoint Crew trouwens wel dat de tijd van CriminalsPoint achterloopt? Zal mooi zijn als dit klein foutje ook verwerkt kan worden. [offtopic] (even contact opnemen met jullie host) [/offtopic]

Daarnaast, ben ik dus noch steeds opzoek na mensen die mijn verslag van 16 pagina?s wil schrijven. Helaas geen betaling maar, misschien krijg je er wel een goed cijfer voor van mijn leraar. Haha.

Ik ga het vanavond denk ik niet zo laat maken als anders zal ik alvast vooraf even melden!

Groetjes en veel plezier in het nachtbraak topic!
    RiiCk

PS. BIJNA NIEUWJAAR!!

[offtopic]Dit bericht is wel na 00.00 gepost![/offtopic]

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 27.12.09 23:59:59:
    Nu is het pas 12 uur op Criminalspoint.

• Rick, helaas je bent te vroeg.
    De regel was na reageren na 12uur;)

Ik heb inderdaad die tijd ook gehad met mijn vriendin, en verveelde me ook echt mateloos soms!
    Humor, heel leuk.
    Maar humor van haar familie niet hoor, geloof me.
    Wel meelachen als een boer met kiespijn, anders ben je onbeleefd^o)

verhalen over ik ben zwanger dit en dat heb ik nog meegemaakt.
    Ze was toen 1dag later dan normaal ongesteld, die dag was het een chaoooss!+o(.
    Tot de dag, ze het een week later was..
    Maar die maand hebben we geen sex hebben gehad:P Hmmssz..

Oke, we zijn weer een nachtje dichter bij het nieuwe jaar:cheer:

Ik heb vanavond de uitzending van Undercover in Nederland gezien, over illegale vuurwerkhandel.
    Best wel even schrikken als je weet dat er mensen zijn hier in de buurt, die het ook bezitten.
    Heb zelf ook wat duitse strijkers liggen, maar ben best geschrokken van de aflevering.
    En dit is dan dus ook mijn laatste jaar aan het niet legale vuurwerk.
    Dinsdag ochtend ga ik wel nog wel even vuurwerkshoppen bij de Aldi en Lidl bij onze oosterburen;)
    De tijd van de duitse weco strijkers, zijn dus verleden tijd na volgend jaar!!

Ik wens verder iedereen een gelukkig nieuwjaar. En veel succes in het evt. solliciteren naar een plekje in de crew. En anders veel script/design/en criminalspoint plezier!!

• Lol ik zei toch dat je vriendin zwanger was,
    btw je hebt concurentie, want ik heb ook gesolliciteerd.

En ze hoeven geen contact met de host op te nemen aangezien Koen zelf de server beheert ;). En jij wilt jezelf moderator van CP gaan noemen.. je weet niet eens wie de server beheert 8-|

Maarja nog meer mensen hierzo? :D

• Ik blijf trouwens ook niet zo heel lang,
    ik ga om noodtijd naar bed (1:12). Ik moet morgen namelijk weer vroeg op |-) helemaal met de trein naar friesland, daar blijf ik overnachten dus morgen nacht ben ik er ook niet. Dinsdag avond moet ik werken, dus ben ik zo kapot dat ik dinsdag avond er ook niet ben, en woensdag vroeg weer vuurwerk halen dus misschien haal ik de avond dan ook niet.

Dus voor het geval het hier zo dood raakt dat er niemand meer is, wil ik alvast de mensen weltrusten wensen.

• Riick, de taak is niet aan mij om mensen wel of niet te kiezen.
    Die taak ligt toch echt in de handen van de Super-Moderators.
    Wel kunnen ze om mijn mening te vragen.
    Maar die zal ik dan ook echt baseren op de feiten die hier gebeuren op CP.
    Niet voor het smeken om die functie;)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!