Nachtbraak topic #4

• Dat mag ook wel :p
    Wat betreft je dubbele account nu.. is officieel niet toegestaan, maar ik zal even in overleg gaan wat we daar mee doen:).

Postcounter: 100 - 200 - 300 - 400 - 500 - 600 - 700 - 800 - 900 - 1000

• Sorry nachtbrakers, dit keer ben ik niet van de partij :p Vannacht maar eens mijn lief gezelschap houden. Succes vannacht :D En vergeet niet nog even op FBIwars.nl te kijken met gebruikersnaam/wachtwoord Demo - Demo *kijkt lief*

Trusten!

• Ik heb netjes aangegeven aan pim, darsstar en jou als ze het er niet mee eens zijn dat ik tijdelijk via een ander account werk. Verwijder ik hem. helaas zal ik mijn crime project voor cp dan ook eindigen omdat ik wel is een vraagje heb of veel contact heb met mensen die er voor wat willen doen via cp:)

• haha het heeft wel gesmaakt denk ik ? :P
    gister hadden we grote plannen maar ben ik helaas ziek naar huisgegaan.
    vandaag lekker aan het gourmetten geweest en zijn nu weer bij mijn vriendin terug (xD)
    Zo nog effe een potje gamen denk ik en dan bedje in :p

• Het smaakte inderdaag heerlijk, Maarja te lekker is ook niet goed dan blijf je maar eten hé! Gister was ik bij mijn vriendin en zij vandaag dan hier. Morgen vieren we een zogenoemde 3e kerstdag met me schoonmoeder en schoonvader en mijn moeder en de schoonmoeder en schoonvader (+ kids) van de zus van mijn vriendin. (dus weer eten!:p)

• zo zou ik echt flauw worden van het eten :P
    vandaag alleen al vond ik te erg voor woorden en was er nog genoeg over.
    misschien moeten we maar een 3e kerstdag invoegen ? (xD)
    Ik wens je alvast heel veel plezier voor morgen!
    Maak er een leuke dag van ;)

• Ik heb 3weken geleden mijn liefje voorgoed dag gezegd.
    Na 19maanden verkering, leuke tijd.
    Begon het te knagen en zijn tol te eisen. Einde verhaal.
    hebben elke dag nog wel contact, en loopt nog steeds goed samen. Alleen een relatie zit er niet meer in.

Vrij man, doen en laten, met wie en wat ik wil. Zalig:cheer:

Weer bezighouden mijn hobby: Skydiving:D
    Volgend jaar begint mijn opleiding tot parachutist!!:cheer:

• Joepie dankje, Ze willen me op cp allemaal vet hebben met hun maak er noch een leuke dag van. Zeg gewoon eet smakelijk weer morgen. Nou, mooi niet dat er bij mij veel na binnenkomt.

Je vriendin vaarwel zeggen dan 19 maanden is zwaar. Dat is gewoon neit te ontkennen.

• R-Mijnten,

Jammer dat het niet meer wou ja.
    Het is toch wel een lange tijd wat je even niet zomaar vergeet lijkt me.

Moet er zelf niet aan denken, wij gaan op naar de 20 maand nu :P

Dus jij loopt weer de kroegen rond op jacht ? :p

Contact houden met mekaar is altijd goed dat houd toch de vriendschap er mooi in..

• R-mulder en R-mijnten of eventueel andere crew leden die lezen.

Ik heb altijd gedroomd om de cp crew noch is te berijken. Ben ooit op cf[offtopic](rivaal van jullie en bagger site)Hun manier van werken was puur aandacht trekken. Ik besloot dat, dat dus niks voor mij was en eindigde daar.[/offtopic] Moderator geweest. Helaas liep het niet lekker tussen mij en de rest dus besloot ik er een eind aan te maken. Kunnen jullie mij vertellen als er enig kans is om de crew te bereiken? Of zal dit door mijn ban punten niet meer mogelijk zijn? [offtopic](banpunten waren zoals jullie weten zeer dom van me zelf)[/offtopic]

Groetjes

Edit: tekst beetje duidelijker gemaakt

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 27.12.09 00:47:27:
    Niet allemaal tegelijk antwoorden?:p

• Ja is absoluut erg zwaar voor me geweest. Ondanks dat we goede vrienden blijven, en zijn!
    Zoals de crew ook weet, ben ik dus ook tijdje minder aanwezig geweest op CP. (las wel alle topics, maar reageerde en scripte niet meer)

Ik loop inderdaad de kroegen jacht nu, en kom soms een verdomd mooie blondine tegen!:D Altijd mooi meegenomen:D
    Vanavond ben ik thuis gebleven, speciaal voor het nachtbraak topic deel 4! hahaha!(h)

• Waar zijn alle normale leden? (niet-crewleden) :$
    Op dit moment is Rick de enigste die geen crewlid is (op mij na dan)

(Niet dat het uitmaakt)

Ik had vandaag echt teveel gegeten, ik kon zeg maar op commando me eten weer bovenhalen _o-

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!