Hoi.
Ik heb een probleempje met mijn layout,
ik heb een speciaal lettertype voor bij mijn layout, hiervan heb ik het font, maar hoe moet ik dit in de css verwerken ?
Owja, het is voor de H2 tag
Alvast bedankt,
Robin
Hoi.
Ik heb een probleempje met mijn layout,
ik heb een speciaal lettertype voor bij mijn layout, hiervan heb ik het font, maar hoe moet ik dit in de css verwerken ?
Owja, het is voor de H2 tag
Alvast bedankt,
Robin
Hoe zou ik dat dan moeten doen bij h2 ?
want ik kom er echt niet uit
Noem het lettertype maar standaard_lettertype.
Alvast bedankt,
Robin
sIFR?:)
? geen idee wat je bedoelt, ik wil het niet met flash gaan doen.
gewoon in de css
Met CSS kan het niet, ja het kan wel maar niet in elke browser.
Zouden jullie me echt niet gewoon ff willen zeggen hoe ik het moet doen, want van die turiotal begrijp ik niets, ik werk met een los css bestand.
Zoals ik net ook al zei: SIFR..
en zoals ik al zei: HET KAN NIET IN CSS IN ELKE BROWSER!!
Dus zoals Tartarus zegt: sIFR!
(Google maar als je niet weet wat het is!)
in css3 kan het, in safari en opera kan het als ik me niet vergis, raad de leden aan die browsers te gebruiken (opera vooral)
Ga naar css3.info daar vind je het
Citaat van Alexin css3 kan het, in safari en opera kan het als ik me niet vergis, raad de leden aan die browsers te gebruiken (opera vooral)
Ga naar css3.info daar vind je het
Vriend ik blijf bij FireFox, en Firefox ondersteund het niet dus geef die gozer nou geen valse hoop want ik weet zeker dat er nog 1000000 anderen achter Firefox staat!
lieve schat,
ik zit ook op firefox, ik geef enkel tips wat hij kan doen, ipv te roepen wat hy niet kan doen
Citaat van Alexlieve schat,
ik zit ook op firefox, ik geef enkel tips wat hij kan doen, ipv te roepen wat hy niet kan doen
(L),
Maar als die dat zou doen, dan benadeeld die heel veel gebruikers daarom had ik deze optie expres niet tegen hem gezegd, de beste optie is sIFR. Mja dat is ook weer zo traag als de pleures maarja het werkt tenminste wel.
Nooit problemen gehad met dat het traag is hoor..
Dan kijk ik gewoon voor een ander lettertype
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!