Jonge windows bestaat al zo lang dat een virus schrijver weet wat hij moet doen.
Ik lag jullie wel uit wanneer jullie bestuuringssysteem wordt gepakt.
Laat windows nou eens met rust, en bill gates is allang niet meer de directeur van Microsoft.
Jonge windows bestaat al zo lang dat een virus schrijver weet wat hij moet doen.
Ik lag jullie wel uit wanneer jullie bestuuringssysteem wordt gepakt.
Laat windows nou eens met rust, en bill gates is allang niet meer de directeur van Microsoft.
Als het zo simpel was, had 'msn' er allang iets aan gedaan
Niet zo moeilijk doen allemaal. Gewoon niet op de links klikken en melden bij msn messenger. Klaar. Ga anders even googlen wat er verder aan te doen is.
groetjes
Als het zo simpel was zouden er meer virus makers zijn..
Ga dus niet slim spelen als je niet weet waar je over praat.
Pharox,
Waarom zouden er meer virus makers zijn als het makkelijk is om ze te ontlopen? Jou reactie klopt niet echt op mijne hé
Als je niet op de link klikt die je via msn krijgt dan is er niks aan de hand? je kunt de jongen/meisje nog een hint geven dat deze links worden doorgestuurd. Laat die gene echt alles omtrent msn verwijderen en een goeie virus scanner er over halen.
Ik speel niet slim Pharox, ik geef mijn mening zoals menig men het hier doet;). Verder wil ik niet in discussie gaan want ik weet dat mijn manier simpel is en ook moet werken;).
Groetjes
Bedoel dat deze virussen niet zo makkelijk te stoppen zijn.
Maar meneer epiXx denkt dat alles maar zo makkelijk op te lossen is.
Beste is gewoon melden en microsoft verder met rust laten.
Ze werken niet voor jan *** aan een virusbeveiliging als je dat soms dacht.
Oww, ik dacht dat je het tegen mij had...
Nee tuurlijk niet...
Ik ben gewoon tegen mensen die iets tegen microsoft hebben.
Iedereen die een MAC ofzo heeft, heeft iets tegen microsoft.
Laad beide bedrijven lekker met rust en maak ze niet zwart.
Mijn ervaring met microsoft is zeer goed dus word dat gezeur beetje zat onderhand.
Virussen kan je niet met een simpele code stoppen.
Komt echt wel wat meer medewerkers dan 3 mensen bij kijken.
Dus stop met klagen en meld het gewoon dan werken ze er echt wel aan.
Citaat van PharoxToon MeerNee tuurlijk niet...
Ik ben gewoon tegen mensen die iets tegen microsoft hebben.
Iedereen die een MAC ofzo heeft, heeft iets tegen microsoft.
Laad beide bedrijven lekker met rust en maak ze niet zwart.
Mijn ervaring met microsoft is zeer goed dus word dat gezeur beetje zat onderhand.
Virussen kan je niet met een simpele code stoppen.
Komt echt wel wat meer medewerkers dan 3 mensen bij kijken.
Dus stop met klagen en meld het gewoon dan werken ze er echt wel aan.
Mac was er niet geweest zonder windows.;)
Een goed virus maken is heus niet zo makkelijk hoor. Voor iedereen die er een maakt is het de sport er zoveel mogelijk computers mee te infecteren (bijvoorbeeld voor een netwerkje, voor de lol, of omdat iemand het blijkbaar gewoon leuk vind andermans PC te mollen). Dat is dan ook de kunst, het virus zo te maken dat het zo veel mogelijk mensen besmet, en dat deze mensen er niet meer vanaf komen. Lijkt me logisch?
Daarbij, velen hebben gewoon iets tegen M$ omdat ze niet bepaald perfecte software maken... Daarbij zijn ze duur, en z'n beetje geheel tegen opensource. Hun mening, laat ze lekker?
Als je zegt: Hou eens op met dat gezeik tegen M$, zeg dan ook eens waarom M$ wel goed is? (Andersom overigens ook).
Edit: Oja, en waarom Windows wel wordt besmet maar Linux veel minder? Misschien omdat er meer windows gebruikers zijn?
@killingdevil
Helemaal mee eens, maar ik heb geen problemen met microsoft draai het al tijden zonder problemen.
Virussen komen niet in je pc door microsoft maar door jezelf, omdat jij de idioot bent om op een link te klikken.
virussen worden voor microsoft gemaakt omdat er daarvan inderdaad meer gebruikers zijn.
Meld gewoon wat er fout ging met welke link, dan gaan hun er oplossingen voor maken.
Linux is ook nog steeds een goed bestuuringssysteem maar word in de toekomst echt wel keer getroffen door een virus.
hoe krijgen mensen het toch voor elkaar om overal een wel nietes van te maken.
kan iemand even uitleggen wat virus doet en welke register verwijderd zo moeten worden dan zal ik even fix bestandje maken.
ik wil daarnaast de tip aan alle mensen geven.
ik werk al zins jaar en dag met virtual pc ik heb 1 keer een windows xp gemaakt en daar heb ik on gebruikte kopie van.
als je dan een virus hebt maak je van die kopie weer een nieuwe en zo ben je dan ook van je virus af.
Error
The uploader has removed this file from the server.
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!