fout in mijn index

  • hey
    er zit een fout in mijn index.
    wegens aanmaak nog van het spel kan ik het spel niet vertonen daarom screen genomen.



    de fout is dus links in het menu dat regels zover van contact weg staat vind niet de fout daarvan:s en ook rechts dat je 2 login naam vakjes heb vind ik de fout ook niet direct van


    mss zie ik iets over het hoofd mischien kan er iemand helpen?
    dit is mijn index


    waarom slecht praten over buitelanders hun taal en hun afkomst.
    waarom praat nooit niemand slecht over de script talen dat is ook een andere taal.

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • PHP
    - <a href="contactt.php">contact</a> <br><br>


    Twee keer een <br> tag! (dus enters)


    PHP
    <input name="login" <input type="text" onfocus="if(this.value=='Crimineel')this.value=''" onblur=" if(this.value=='')this.value='Crimineel'" value="Crimineel" type="text" id="gebr" maxlength="26" class="form"><br>


    Een tag binnen een tag?

  • dus uiteindelijk moet het zo worden bij die login


    PHP
    <input name="login" <input type="text" onfocus="if(this.value=='Crimineel')"type="text" id="gebr" maxlength="26" class="form"><br>


    en bij contact is het al gelukt bedankt darsstar:)

    waarom slecht praten over buitelanders hun taal en hun afkomst.
    waarom praat nooit niemand slecht over de script talen dat is ook een andere taal.

  • thanks snapte hem niet:) nu wel is gemaakt dankje darsstar
    alleen zoals je zelf kan zien rond de index is alles wit dat vind ik ook wel raar:s in firefox is het wit in internet explorer niet is het normaal:)

    waarom slecht praten over buitelanders hun taal en hun afkomst.
    waarom praat nooit niemand slecht over de script talen dat is ook een andere taal.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!