photoshop vraag

• hey
    heb vraagje over photoshop
    wil een geboge lijn hebben zoals hier
    http://www.photoshop-tutorials…lay%20out1/weblayout3.jpg

alleen hij legt het wel uit maar begrijp het niet:s echt goed kan niet veel meer met photoshop maarja:p

als ik de pen tool pak en trek een lijn is die altijd onzuiver + dan krijg ik nog altijd een rechte lijn en kan ik niet alles markeren met de brush kan iemand me mss helpen?

snap je me tekst niet vraag leg ik het wat beter uit:)

dit heb ik al gemaakt van die tut
    http://i45.tinypic.com/2czzjgx.gif

waarom slecht praten over buitelanders hun taal en hun afkomst.
    waarom praat nooit niemand slecht over de script talen dat is ook een andere taal.

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Nou presies namaken gaat miss niet maar dat het er op lijkt wel als je de pen pakt maak je eerst een rechte lijn dan klik je hem aan op het punt waar je hem wil buigen en houd je de muisknop ingedrukt dan verplaats je de cursor naar welke kant je de boog wil hebben en dan buigt hij dan laat je hem los en pak je het volgende stuk waar hij moet buigen en doe je het het zelfde

• ja dat doe ik maar dat lukt nooit krijg ik telkens een ovale cirkel:s

waarom praat nooit niemand slecht over de script talen dat is ook een andere taal.

• Citaat van lhmedia

filter->distord->twirl kun je hem ook kronkelen heb de tut niet nagekeken ma hiermee doe ik het vaak:p

nee net geprobeerd dat is het niet dan draait heel je vak:)
    zou gewoon de helft van mijn vierkant moete kunnen hebben maar dan in een cirkel meer en dan ander kleur moete kunnen geven bijvoorbeld met een brush :)

• Citaat van lhmedia

ooh wil je zo'n overloop in kleuren zeg maar? hoe je dat moet doen weet ik zo niet zal even kijken miss dat ik er zo achter kom.

oke dankje zal het wel hore:)

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 23.12.09 14:43:17:
    weet iemand het?

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!