Vragen

• Hallo beste cp leden,

Ik ben nu bezig met een eigen gescripte criminal game maken voor de verkoop. Voor alle cp leden zal ik deze aanbieden voor een paar belletjes net als anders. Maar, nu vraag ik me af? zal er wel degelijk genoeg intresse zijn als de prijs bijvoorbeeld 1,30 bedraagt? Denk er ook aan dat de scripts vanaf 0 gescript zijn dan en er ook nog is een unieke lay-out bij zal zitten! Ook zal ik het zeer op prijs stellen als je een mooi idee hebt of hem misschien ook nog wel wil uitwerken voor me! Dit bespaart mij tijd om sneller klaar te zijn met script en jouw naam / website zal in de scripts vermeld worden! Dus voor jou roem en voor mij meer tijd. Voor de leden van CP een grotere en uniekere crime!

Wel heb ik besloten als ik klaar ben met deze crime dat ik niet verder meer ga met criminal games en maffia games etc. Ik wil me daarna meer gaan richten op pro sites voor bedrijven etc en misschien me eigen voetbalmanagergame. Dus, deze source zal tevens mijn afscheid zijn van jullie.

Graag hoor ik van jullie en hoop dat er aanmeldingen zijn voor het maken van een optie. Klachten op mij persoonlijk kun je via prive bericht doen en klachten over het project mag hier wel. De link zal helaas nog niet vrij worden gegeven alleen aan de mensen die iets gaan scripten voor me of iets hebben gescript.

Bedankt voor het lezen en hopende op jullie antwoord.

Rick Jipping

[offtopic]Eerste instantie was het wel degelijk de bedoeling in mijn eentje te doen. Al snel kreeg ik hulp van een goeie vriend die veel punten op het gebied van php beheerst. Hierbij bied ik jullie dus ook noch is de kans iets voor cp te beteken! Iets voor mij en geloof me je krijgt er wel degelijk wat voor terug als je slechts 1 script afleverd. (dit zal dus totaal anders zijn dan de major-crime source![/offtopic]

Datum hopelijke afronding: 31 februari!waarscheinlijk: 1/2/3 belletjes?
    Waarom doe ik dit: Wil wat doen voor cp en php omhoog werken weer

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Ten eerste:

Een Criminals vanaf 0 scripten tegen 5 januari is toch echt niet haalbaar?
    Ik ben bijna al een half maand bezig met men nieuwe site en ben nog maar begonnen met enkele ingame opties terwijl ik iedere dag een goede 3 @ 4 uur bezig ben ermee...

Misschien dat het wel een makkelijke scripting is dat je gebruikt maar ik denk persoonlijk dat jij die deadline nooit gaat halen

Maar ik hoop voor je dat je succes zal hebben ermee ;)

Ook heb ik Major-Crime Source afgekraakt dit vond ik persoonlijk wel met reden want die scripts waren gewoon 2kill en crimesource aangepast...

Maar ik hoop dat dit project echt wel anders word en misschien meer functions gebruiken !

Verder veel succes ;)

• nah..heb wat opties gezien en denk idd. dat ie die deadline never nooit gaat halen...Daarbij zag ik alweer veelal Gebruikte dingen terug vanuit een crimesource of iets dergelijks....best jammer als je reclame maakt met dat je vanaf 0 af aan begint maargoed ..

Overigens ben ik zelf ook bezig met een script vanaf 0 af aan uit de grond te stampen en net als wat petytn zegt.. dit duurt altijd langer als dat je zelf verwacht.. Er komen altijd dingen om de hoek kijken die je niet veracht zoals eventuele aanpassingen aan je server o.i.d. .. Daarbij. Als jij zegt dat het Uniek gaat worden verpest Je zelf ook de markt kwa verkoop van crimegames..

dus ga a.u.b. verder niet meer zeuren over een Stan die de markt zou verpesten..

• Ik begin wel degelijk van 0 ja dat is wel zeker. De opties die er nu in zetten zijn sms etc. Beetje de standaard punten. Die heb jij gezien. Maar, daar komt toch wel een heel andere style aan dan gewoonlijk. Daarnaast heb ik even zitten denken en zal ik deadline inderdaad wat verlengen. Want kerst etc zit er natuurlijk ook tussen hé. Ik weet dat ik het hiermee misschien zeer goedkoop zal aanbieden maar, dat is op criminalspoint omdat ik vaak hulp hier heb kunnen krijgen en hier graag zat! (soort van afscheidje zeg maar)

Groetjes Rick

• Ik zal er dan ook denken om hem aan te schaffen (h).
    Mits hij geen scripts van andere sources heeft en echt vanaf 0 is gescript.

[offtopic]
    De layout kan nooit uniek zijn als je hem voor 1,30 aanbied en dus meerdere keren verkoopt (xD) maar ik weet wat je bedoeld.[/offtopic]

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!