Hallo beste cp leden,
Ik ben nu bezig met een eigen gescripte criminal game maken voor de verkoop. Voor alle cp leden zal ik deze aanbieden voor een paar belletjes net als anders. Maar, nu vraag ik me af? zal er wel degelijk genoeg intresse zijn als de prijs bijvoorbeeld 1,30 bedraagt? Denk er ook aan dat de scripts vanaf 0 gescript zijn dan en er ook nog is een unieke lay-out bij zal zitten! Ook zal ik het zeer op prijs stellen als je een mooi idee hebt of hem misschien ook nog wel wil uitwerken voor me! Dit bespaart mij tijd om sneller klaar te zijn met script en jouw naam / website zal in de scripts vermeld worden! Dus voor jou roem en voor mij meer tijd. Voor de leden van CP een grotere en uniekere crime!
Wel heb ik besloten als ik klaar ben met deze crime dat ik niet verder meer ga met criminal games en maffia games etc. Ik wil me daarna meer gaan richten op pro sites voor bedrijven etc en misschien me eigen voetbalmanagergame. Dus, deze source zal tevens mijn afscheid zijn van jullie.
Graag hoor ik van jullie en hoop dat er aanmeldingen zijn voor het maken van een optie. Klachten op mij persoonlijk kun je via prive bericht doen en klachten over het project mag hier wel. De link zal helaas nog niet vrij worden gegeven alleen aan de mensen die iets gaan scripten voor me of iets hebben gescript.
Bedankt voor het lezen en hopende op jullie antwoord.
Rick Jipping
[offtopic]Eerste instantie was het wel degelijk de bedoeling in mijn eentje te doen. Al snel kreeg ik hulp van een goeie vriend die veel punten op het gebied van php beheerst. Hierbij bied ik jullie dus ook noch is de kans iets voor cp te beteken! Iets voor mij en geloof me je krijgt er wel degelijk wat voor terug als je slechts 1 script afleverd. (dit zal dus totaal anders zijn dan de major-crime source![/offtopic]
Datum hopelijke afronding: 31 februari!waarscheinlijk: 1/2/3 belletjes?
Waarom doe ik dit: Wil wat doen voor cp en php omhoog werken weer