De vraag boven je

• beste nummer : Groep : Crookers
    Nummer: Knobbers

@ Riick : Fantastish !!

kan iemand iets scripten voor mij dat hetzelfde is als cp ?

William Vanhollebeke // Webdesigner

TUAG - The Ultimate Awesome Guy

Zoek je designer ? Stuur me pm !

• het is niet voor de grap . mijn budget is 100 euro

wat is uw msn riick ?

William Vanhollebeke // Webdesigner

TUAG - The Ultimate Awesome Guy

Zoek je designer ? Stuur me pm !

• die ga ik lekker niet vermeleden hier anders is me msn lijst zo vol

Wie denkt dat het nut heeft een 2e cp te maken aangezien je toch leden moet werven en als je het zelf niet kan scripten zal je dan wel een goeie admin kunnen zijn?

(denk het zelf wel koen is er ook nooit dus hij script ook niks..xD)

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 16.12.09 14:39:47:
    [offtopic]Misschien leuk om dit topic aan te passen en dan niet zo met vragen werken maar met scripting van html en php en alles. Dus bijvoorbeeld iemand post een stukje script van minimaal 10 regels en maakt daar expres een bug in en de ander moet hem oplossen en mag een nieuw stukje script droppen hiero.[/offtopic]

• Hmm dat is een lang verhaal puddinghoofd heb begon allemaal toen god op de eerste dag de aarde schiep. De tweede dag vond hij dat het te leeg was dus maakte water. De derde dag kon hij niks zien dus maakte hij ligt. Op de vierde dag maakt hij de bossen. Op de vijfde dag de dieren. En op de zesde dag de mensen.

Grote verwarring in de bijbel is de laatste dag. God zei namelijk niet "hij keek naar de aarde en zag dat het goed was" nee hij zei letterlijk (ik was erbij) "pff het is wel goed zo" en hij stopte er mee!

vanaf nu wel weer gelovig?

• Zware elementen zoals ijzer en nikkel zonken al tijdens de accretie van de Aarde naar het middelpunt, waardoor een scheiding ontstond tussen kern en mantel. Een andere belangrijke gebeurtenis in de beginfase was het ontstaan van de Maan (die iets jonger blijkt te zijn dan de Aarde). De meest waarschijnlijke verklaring is een grote inslag,[34] waarbij een kleinere planetesimaal (iets kleiner dan de planeet Mars) op de Aarde insloeg. Het bij deze inslag weggeslingerde materiaal kwam in een baan om de Aarde terecht om daar te accretiseren tot de Maan. Door de enorme hoeveelheid energie die bij de inslag vrijkwam, raakte de aardmantel compleet gesmolten. In de loop der tijd stolde hij en kon zich door differentiatie van materiaal binnenin de Aarde de eerste korst vormen. Uit berekeningen blijkt dat als de Aarde voor de inslag een atmosfeer had, deze tijdens de inslag in zijn geheel verdween. De atmosfeer en de oceanen moeten daarom ontstaan zijn uit later materiaal van inslaande kometen en meteorieten[35] en uit gassen en vloeistoffen die bij vulkanisme vrijkwamen. Deze eerste atmosfeer bevatte meer koolstofdioxide dan tegenwoordig en zuurstof was schaars.

Het eerste leven moet ontstaan zijn uit zelfreproducerende moleculen in de oceanen, volgens sommige interpretaties al rond 3,8 miljard jaar geleden. Uit simpele organische stoffen ontstonden materialen als aminozuren en nucleotiden, die later uitgroeiden tot eiwitten en RNA, de bouwstoffen voor het leven. Rond 3,4 miljard jaar geleden moet de laatste gemeenschappelijke voorouder van al het leven hebben geleefd.

Ferhat gaf je nu geen antwoord op mijn vraag?

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!