knip

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Citaat

    Waarschuwing: het bezoeken van deze site kan uw computer beschadigen.
    De website op jijweb.nl bevat elementen van de site travian-com.univision.com.robtex-com.bluejackin.ru, die malware lijkt te hosten. Dat is software die uw computer kan beschadigen of zonder uw medeweten acties kan uitvoeren. Als u een site die malware bevat alleen al bezoekt, kan uw computer worden geïnfecteerd.
    Ga voor meer informatie over de problemen met deze elementen naar de Diagnosepagina voor Safe Browsing van Google voor travian-com.univision.com.robtex-com.bluejackin.ru.
    Meer informatie over hoe u uzelf online kunt beschermen tegen schadelijke software.


    Hooray \0/

  • Niels
    Waar krijgt u deze melding? Als ik de website bezoek krijg ik namelijk helemaal geen meldingen.


    SkyNet
    Dit komt doordat er een andere layout is ingebouwd dan waarvoor ik hem had gemaakt. Ik zal dit zo even veranderen, het komt gewoon omdat ik een te langen <h1> tag heb gebruikt en dat die dus niet in deze layout past.


    Db-maffia
    Dit is zeker geen "flauwekul". Ik zal zo een stukje van de code uploaden. Waar maakt u eigenlijk uit op dat dit "flauwekul" zou zijn? Ik hoop dat u dat iets duidelijker zou willen en kunnen uitdrukken, anders vind ik uw bericht op "flauwekul" lijken.


    Mvg,
    Bas

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!