Goedkope crime source

  • Wat zitten jullie nou godverdomme te zeuren zeg :S
    Ook al komen sommige scripts uit een andere source! So what, hij heeft ze toch meer en deels verandert!


    Hij verkoopt deze source om zo ze PHP & MySQL niveau op te krikken. En jullie blij te maken van een SOURCE voor 3.90.


    Kijk als jij daar een jaar van kan leven oke. Maar dit heb je in 1 uurtje verdient als je 16 bent. Dus wat zitten jullie nou te zeuren zeg :S


    + de layout die IK heb gemaakt zit er ook bij!
    Los kost tie alleen al 10 euro dus ga niet lopen janken.
    Hou gvd gewoon je mond en anders maak je maar een [OFF]Ik kan me mond niet houden! aan :S


    Sjonge, jonge!
    Zou nog erger moeten worden.

  • Schandalig: dan nog maar eens:


    En de moderators wilden CP redden, dat gaat je zo niet lukken. Wel door de juiste mensen te bannen en niet die wat andere proberen te waarschuwen. Denk hier maar eens over na!


    @Kyle m,
    Daaraan zie je toch dat het gekopieerd is, als ie het aanpast haalt hij die naam er ook wel uit.

  • Het niveau daalt hier met de dag,
    Dat sommige van jullie zo laag kunnen vallen.


    Ik doe al een tijdje zaken met Rick, dit verloopt alles netjes en tot in de puntjes.
    Dus waarom zou hij opeens een oplichter zijn?


    Als er toevallig een 2kill image inzat die Rick heeft gebruikt omdat hij een plaatje nodig had en geen goed plaatje kon vinden, laat het dan zo zijn, maak niet van een hele kleine mug een hele grote olifant,


    Ik vind het zeer zwak van jullie!

  • Jij kan ook totaal niet lezen he automaticmedia :S


    Sjongen jongen, het lees niveau is hier ook 0,05 :S
    Hebben jullie wel leren lezen of wat?


    Ik zeg,: + De layout zit er bij die normaal al 10 euro is.
    En de source is in elkaar gezet en er zijn zeker veranderingen geweest, want deze source vind je niet in de download database van CP.


    En dan nog een paar scriptje's komen uit SkullCrime.nl
    So what?
    Alles komt met de dag van vandaag bekant uit andere source's :S


    Hij heeft heus wel gewerkt voor deze source om hem zo in elkaar te zetten :S
    Wat dacht je nou, dat hij met ze vinger in ze neus deze source downloaden, en uploaden en dan 3,90 voor ging vragen?


    Denk logisch na alsjeblieft! |-)

  • SkyNet jij bent de mug ja ?


    Als je goed kijk scriptje per scriptje en vergelijkt met die van 2kill en crimesource zie je indentiek het zelvde ?


    Zelf gescript zegt die ?


    Me broer van 12 kan gadver beter liegen :hmm:


    Daaraan zie je hoe zielig cp is dat ze al mijn reactie verwijderen


    Ik heb gadver veel zin om major-crime gratis weg te geven


    Ik weet de download link op major-crime zelf dus mensen zoeken maar ;)


    Gratis source = gratis source en niet betalende source!

  • KyleM, het gaat mij en volgens mij de anderen niet om het geld.
    Het gaat mij erop dat het GRATIS valt te downloaden.


    Volgens mij had jij je layout ook gratis vrijgegeven.


    Rick heeft site niet 1x verkocht maar meerdere malen.


    1e x verkocht hij hem voor 100 euro aan aantal mensen
    2e x verkocht hij hem voor 30 euro aan aantal mensen
    3e x verkoopt hij hem voor 3 euro aan aantal mensen


    terwijl hij ELKE keer beloofd dat tie maar een aantal licenties verkoopt.


    KyleM wat zou jij ervan vinden als je voor 3,30,100 euro werd opgelicht?


    Criminalspoint kan dit voorkomen maar alsnog doen ze het niet.


    pagina Kraak de kluis.


    Het is niet bedoeld om te gaan haten, maar ik haat oplichters


    <title>SkullCrime.nl</title>



    zegt al genoeg.

  • dat is onzin wat je hierboven vertelt.


    degene die voor 30 had gekocht kwam bij mij smeken om al die bugs op te lossen.



    wooot 12+- admins ineens op Major-Crime geen bug?


    maar ok 1 oplichting is voorkomen op CP.

  • @ Malik


    Nou volgens mij draait bij jullie alles om geld.
    Want als hij hem gratis online had gezet had iedereen, dankjewel. Top! Fantastisch!


    En nu het geld kost is er gezeik.


    Nee natuurlijk heb ik mijn layout niet vrijgegeven!
    Dat heb ik nooit gezegd, nooit geschreven, nooit!


    Oke dan wil ik namen van de genen die hem voor 100 euro hebben gekocht.
    Namen van die hem voor 30 euro hebben gekocht.


    Als ik niet minstens 2 namen voor 100 euro en 30 euro krijg. Hou dan alsjeblieft je mond.


    Tuurlijk is het niet leuk als je opgelicht wordt.
    Maar hij ligt niet op.


    Wat verwacht je nou van een source die 3.90 is?


    Zoals ik al eerder zei,.

    Citaat

    Alles komt met de dag van vandaag bekant uit andere source's


    Hij heeft heus wel gewerkt voor deze source om hem zo in elkaar te zetten
    Wat dacht je nou, dat hij met ze vinger in ze neus deze source downloaden, en uploaden en dan 3,90 voor ging vragen?


    Aub mensen leer nou is lezen!

  • KyleM Lees dit topic: http://www.sitedeals.nl/websit…ajor-crime-source-v2.html
    kom je zelf genoeg namen tegen. Wij zeuren niet omdat hij wat verkoopt voor 3,90 maar wel omdat hij wat verkoopt wat gratis bij elkaar te zoeken is. (excl. jouw layout), maar die kosten krijg je er ook wel uit als je het script voor 100 eurie's verkoopt
    en hier: http://www.sitedeals.nl/websit…crime-source-verkoop.html
    en hier: http://www.sitedeals.nl/websit…me-source-verkoop-v2.html
    en hier: http://www.sitedeals.nl/websit…ajor-crime-eu-source.html is ie opeens 0x verkocht??

  • WAAR REAGEER JE NU OP DAAR HEB IK AAN MEEGEWERKT DUS DOE MAAR SLOTJE IEDEREEN IS KANSLOOS DIE ZO VAAG REAGEERD MET UIZONDERING VAN MEZELF, RICK EN KYLEM

  • ff over kansloze mensen gesproken. Rick komt niet met bewijzen iets wat hij zelf heeft gescript. ik neem een regel uit het script van jullie, duw dat op google in en ik vind al meteen gedeeltes (op enkele stukjes na):

    PHP
    $dbres				= mysql_query("SELECT *,UNIX_TIMESTAMP(`signup`) AS `signup`,UNIX_TIMESTAMP(`online`) AS `online` FROM `[users]` WHERE `login`='{$_SESSION['login']}'");


    Is zelfs uit de banditi source: http://www.phphulp.nl/forum/sh…at=1&id=68288&lasttopic=1

  • Citaat van automaticmedia

    ff over kansloze mensen gesproken. Rick komt niet met bewijzen iets wat hij zelf heeft gescript. ik neem een regel uit het script van jullie, duw dat op google in en ik vind al meteen gedeeltes (op enkele stukjes na):

    PHP
    $dbres				= mysql_query("SELECT *,UNIX_TIMESTAMP(`signup`) AS `signup`,UNIX_TIMESTAMP(`online`) AS `online` FROM `[users]` WHERE `login`='{$_SESSION['login']}'");


    Is zelfs uit de banditi source: http://www.phphulp.nl/forum/sh…at=1&id=68288&lasttopic=1


    kan ook toeval zijn, er zijn zoveel scripts die er bijna hetzelde uitzien dus de kans dat 1 regels script hetzelfde is is groot...

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!