Auto form submit..

  • Wie kan me helpen deze form te auto submitten..
    Dat je dus niet op submit hoef te drukken dat het allemaal automatisch gaat.


  • Op wat voor moment wil je dat die automatisch gesubmit word?


    Edit:


    In ieder geval, ik raad je aan om jQuery te gebruiken. Ik heb hier iets wat ik zelf gebruik:

    PHP
    $("select#keuze").change(function() {
                $("span#uitkomst").load('bestand.php', { parameter: value });


    Als het item met id keuze (in dit geval een dropdown), waarvan de ID "keuze" is, word in de span met de id uitkomst de waarde daarvan gezet. Hoop dat dit zoiets is wat je zoekt

  • Om maar meteen de eerste zin te quoten die ik zie: "Why on earth do you need to submit a form without the user seeing it?"


    Waarom zou je het nodig willen hebben? Het is onnodig lijkt me. Je kunt in plaats van een formulier meteen een query laten uitvoeren richting je database. Waarom kies je voor deze manier?

  • Geef je form even de naam: formnaam als voorbeeld


    PHP
    <body onload="document.formnaam.overmaken.click();">


    Zorgt ervoor dat de knop met de naam overmaken in de form word verzonden zodra de pagina laad.


    Heb het script nog even weer bekeken en waarom wil je dat de gebruiker Flux bij het laden 20m krijgt?
    Denk dat je hier vreemde dingen mee van plan bent maar dat is aan jou.
    Echter zou ik het zwak vinden als je mensen onbewust 20m naar je laat sturen.

  • Het is voor een spel ja, maar het is gebaseerde cheat spel..
    Dus een source omgebouwd om puur te kunnen cheaten..


    Héél grappig..
    Iemand die kan helpen?

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 07.12.09 19:24:31:
    Oké hij werkt, maar ik wil het in een iframe, en dat hij telkens refreshed.

  • Gast even serieus, ik kijk nu naar je profiel en je laat zien dat je pro bent met php en ook veel weet van javascript etc.
    En toch kan je dit zelf niet oplossen.


    Laat me even niet lachen en verander je profiel even heel snel, dit is gewoon slcht van je zelf.


    Verder is het eigenlijk wel illegaal met welke praktijken je nu bezig ben, een spel maken om op andere spellen te kunnen cheaten.


    Moet het topic niet dicht jongens?
    :slotje:

    School
    Tweedejaars Informatica Student @ Hogeschool Rotterdam.


    Webtalen
    - PHP ( OOP )
    - SQL
    - JavaScript i.c.m. jQuery framework
    - (x)HTML
    - CSS
    - Actionscript
    - XML


    Programmeertalen
    - Java
    - C#
    - Ruby i.c.m. on Rails framework

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!