Maffia Layout

• Beste CP'ers,

Ik doe bij deze een mooi afgemaakte en unieke zelfgemaakte Maffia game template in de verkoop! De layout word eenmalig verkocht en de koper krijgt alle rechten over de layout! De afbeeldingen die erin zitten zijn gratis stock images en dus vrij voor gebruik.

Startbod: 25 euro
    Opbieden: 2,50 euro
    Buy-now: 40 euro

Afmeting Layout PSD: 1000px Width 900px Height

Bij prijzen onder de 30 euro zal ik er geen in-game bij maken. Dit kan wel met een meerprijs van 5 euro. Aanpassingen zijn mogelijk naar uw smaak. Layout word geleverd in PSD bestand en is verder niet gesliced of gebased. Ik kan dit helaas niet voor u doen.

Layout:

Voor eventuele Op Maat gemaakte layouts kunt u mij contacteren via PM. Dit kan vanaf een bedrag van 25 euro!

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Er zit geen watermark op de afbeelding. Ik heb hem zelf donker gemaakt omdat ik dat fijn werken vind bij maffia layouts. Ik kan hem mocht u willen eventuele licht effecten geven met soft light.

@iedereen:

Vergeef mij op mijn slechte invulling van de layout. Ik heb hier weinig aandacht aan besteed. Bij aankoop word dit natuurlijk wel mooier. Maar ik kan nu niet aan de slag.

• Je geeft licht-effecten mee aan je ontwerp dmv soft light? Dit is misschien het aller-slechtste wat je je layout aan kan doen.

Ik zeg, begin met oefenen en vraag geen hoge prijs voor layouts die helemaal leeg zijn.

Ook de H1 in de content, kijk eens naar de achtergrond...
    Je hebt gewoon een menu uitgerekt waardoor de kwaliteit vreselijk achteruit gaat!
    [offtopic]Dit doen trouwens heel wat meer 'ontwerpers' op cp...[/offtopic]

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!