Dom. Dom. Dom en nog eens Dom.
Maak een contract, en maak WEKELIJKS BACKUPS. (van de database en ftp (als je deze deelt en geen contract hebt)).
Niemand heeft nu bewijs.
Begin opnieuw, en hack zijn site :p
Lars
Dom. Dom. Dom en nog eens Dom.
Maak een contract, en maak WEKELIJKS BACKUPS. (van de database en ftp (als je deze deelt en geen contract hebt)).
Niemand heeft nu bewijs.
Begin opnieuw, en hack zijn site :p
Lars
Citaaten zouden we de kosten delen. (kosten nog niet betaald)
Zijn heb jouw of zijn kosten dat nog niet betaald zijn?
Als hij jouw kosten zijn kan ik zijn actie compleet begrijpen.
omdat het een onbekende is als ik het goed lees
zul je via msn of email gehandeld hebben
heb je geen msn/email logs?
waar de afspraken staan
en drijg anders met advocaat
drijgen mag altijd
Gewoon langs gaan en klappen gefen of langs gaan met een blaffer en gelijk ze kop er afknallen (h)
Patrick1992, ga het handje van je mama nog wat vasthouden.
Geweld gebruiken is echt niet cool hoor, het is gewoon laf omdat je het niet op een menselijke manier kan oplossen.
En zoals jij nu praat kan ik al afleiden dat je duidelijk zelf nog nooit geweld gebruikt hebt, maar het gewoon altijd verteld omdat je denkt dat je dan cool bent.
Laat mij het dan duidelijk maken, geweld gebruiken is echt niet cool, het is gewoon weg belachelijk.
CitaatGewoon langs gaan en klappen gefen of langs gaan met een blaffer en gelijk ze kop er afknallen
Grow up kind.
Citaatomdat het een onbekende is als ik het goed lees
zul je via msn of email gehandeld hebben
heb je geen msn/email logs?
waar de afspraken staan
en drijg anders met advocaat
drijgen mag altijd
En dan? Die ander zal zeker denken: Bluf. En dan? Dan moet je OF toegeven dat je geen poot hebt om op te staan, OF je neemt een advocaat in handen wat je een fortuin kost en uiteraard niet waard is.
Ik zou gewoon een goed babbeltje maken, met wat enige dreigementen over de site dus geen vecht/doods bedreigingen. Als dat niet lukt zijn ouders informeren...
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!