Bedrijf starten (script)

• Ik ben op zoek naar een script waarmee ik het volgende kan doen:

- Speler heeft de keus om uit een x aantal standaard bedrijven te kiezen (vb. winkel/frietbar/etc.) deze kunnen vervolgens worden gekocht.

- Na het kopen kan de speler (afhankelijk van het type bedrijf) producten maken per uur (vergelijkbaar met de kogelfabriek).

Voorbeeld: speler start een cafe. Deze kan vervolgens bier, wiskey en wijn produceren per uur. Vervolgens kan de speler de producten te koop aanbieden.

Per land mogen er maximaal 10 bedrijven worden gestart.

Hoe zou ik iets dergelijks kunnen opzetten? Heeft iemand hier wellicht een start voor of een script wat hier al enigszins op lijkt? (ik weet dat er in de Xtremewar2 source een soortgelijk iets zat maar deze werkte niet)

Alvast bedankt.

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Momenteel is er geen budget aanwezig, moet even wat rustiger aan doen. Resessie he ;).

Maar goed... iemand die hier wellicht zonder vergoeding in wil ondersteunen?

Om te starten: hoe kan ik ervoor zorgen dat spelers een bedrijf kunnen beginnen.

Als voorbeeld: ik wil dat spelers in een land een eigen kogelfabriek kunnen starten. Als ik dit heb kan ik de rest denk zelf wel uitbouwen.

• een database maken "bedrijven"
    ID land eigenaar soortbedrijf

en dan zet je in je script van Bedrijfmaken.php
    een check van zijn er al 10 bedrijven zojah geef melding weer
    Er zijn al 10 Bedrijfen
    zonee geef een formulier weer dat ze kunne kiezen in de soorten bedrijven
    dan heb je ook mischien een pagina van Stat's ofzow bedrijfstats.php
    en daar weergeef je alle bedrijven die er zijn gesorteerd op land
    hierheb je vats een begin
    sorry dat ik geen script post zit op mini laptop en is verrot op mee te werken

• ik wil je best helpe maar op een laptop werken die zowat kleiner is dan me hand is niet fijn:P en krijg er last van me rug door ik wil je graag helpe maar laptop werkt nie meer;)
    als je nog ergens niet uit komt pb me;)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!