CP Lay-out battle

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Citaat van Pim

    Flash liever niet in het design (mijn mening), te veel load en niet overal beschikbaar (GSM, school, ..)


    Zover ik weet hebben wij op school gewoon een flash player, tevens ook al veel GSM's (iphone, htc)

  • Maar heel veel hebben dat dus niet.. en een van mijn criteria voor een layout is dus gebruiksvriendelijkheid en compitabiliteit. In mijn beoordeling is flash dus geen pre, eerder een minpunt..


    Tot nu toe ziet het er allemaal heel tof uit! Wordt lastig kiezen.. :)

  • [offtopic]Daarom (xD) wij doen gewoon spelletjes op spele.nl :P en hyve's
    Heb je het op school druk genoeg mee[/offtopic]
    Maar ik zal eind komend weekend wel iets online zetten wat ik heb gemaakt




    R-Mijnten Offtopic tags zijn: [ offtopic ] en [ offtopic/ ] (zonder spatie!)
    Dus niet [ot] wat jij had;) Even ter veduidelijking;)

  • Graag wat ontopic houden.


    Waarom flash gebruiken? De gemakkelijkste dingen kan je met javascript. En als het echt niet met javascript kan is je flashapplicatie gewoon te complex voor gewoon een header te zijn. Ik ben voor simpel maar strak.

  • Citaat van Terr0r-Squad

    Voor 15,- euries kom ik niet eens me nest uit,dus ik pas!


    [offtopic]Erg stoer van je hoor. Typische opmerking voor iemand die denkt dat hij kan designen maar het niet kan. Het gaat hier niet om het geld (als je dat nog niet door had), het gaat er ook om dat je wat voor je Community doet die jij altijd gratis kan bezoeken. Egoïstisch.nl[/offtopic]


    Ik moet me helaas uitschrijven. Heb het momenteel erg druk thuis, ik wil graag wel naar jullie voorbeelden zien maar ik kan zelf niets maken nu want heb geen tijd ervoor.


    Dus schrijf mij maar uit, zeker.


    Srry...

  • Xreativ en insaneflame jullie zijn uitgeschreven.


    @Xreativ, maakt niet uit, vind het wel jammer maar toch.


    En naar mijn mening vind ik dat flash ook niet echt kan. Maar omdat ik niks te beslissen heb over CP vond ik dat koen het moest beslissen.
    Maar omdat iedereen er op "tegen" is, denk ik toch ook zelf dat het dus niet zo verstandig is.


    En beste mensen zoals eerder gezegd is blijf ontopic.


  • Sorry hoor Maks maar jij bakt er ook bepaald niet veel van op creatief gebied. Dacht kijk voor de zekerheid je portfolio nog even door maar dat geeft no way de indruk dat jij ook maar iets kan behalve de basis dingetjes die in Photoshop zitten.

  • Citaat van Xreativ

    [offtopic]Erg stoer van je hoor. Typische opmerking voor iemand die denkt dat hij kan designen maar het niet kan. Het gaat hier niet om het geld (als je dat nog niet door had), het gaat er ook om dat je wat voor je Community doet die jij altijd gratis kan bezoeken. Egoïstisch.nl[/offtopic]


    [offtopic]Mhh, leuk dat je het zegt, maar ik durf er geld op te zetten dat hij veel beter designed dan jou;)[/offtopic]


    Ontopic: zien er nette layouts uit, ben benieuwd naar andere mensen hun resultaat!

  • Citaat van Xreativ

    [offtopic]Erg stoer van je hoor. Typische opmerking voor iemand die denkt dat hij kan designen maar het niet kan. Het gaat hier niet om het geld (als je dat nog niet door had), het gaat er ook om dat je wat voor je Community doet die jij altijd gratis kan bezoeken. Ego?stisch.nl[/offtopic]


    Ik wil wel een battle met je uitgewerkte als site,maar de verliezer betaald de uren van de ander ;)
    Alles word dan vrijgeven van psd tot de bron,dus zeg het maar?


    Ontopic: ik zie leuke designs,maar het moet ook mogelijk kunn wezen om deze site te verwerken erin en dat is bij sommige niet het geval ;)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!