Leraar opgepakt

• Hej leden van CP,
    er is al een paar dagen " groot " nieuws op school. en het stond vandaag op nu.nl

Leraar opgepakt voor seks met jongens
    Uitgegeven: 27 november 2009 14:20
    Laatst gewijzigd: 27 november 2009 14:20
    NIEUW-VENNEP - Een 35-jarige leraar van een scholengemeenschap in Nieuw-Vennep wordt verdacht van seks met jongens.
    © ANP

De man is eerder deze maand gearresteerd en zit nog vast, zo hebben de politie en het Openbaar Ministerie (OM) in Haarlem vrijdag bekendgemaakt.

Volgens de politie heeft de leraar voor zover bekend geen seks gehad met leerlingen van de school. De feiten dateren van enkele jaren geleden en zouden zich vooral in de privésfeer hebben afgespeeld.

De Haarlemse persofficier Frances Schlingemann wil niet zeggen om hoeveel aangiftes het gaat, maar deze week is er volgens haar nog een nieuwe aangifte binnengekomen.

Onrust

Het OM heeft besloten de arrestatie van de leraar naar buiten te brengen, omdat de rector van de scholengemeenschap hierover een brief heeft gestuurd naar alle ouders van de 1700 leerlingen van de school. Volgens de persofficier heeft deze brief voor veel onrust gezorgd.

voila, ik heb les gehad van deze leraar en hij is met ons mee op kamp geweest, ik dacht dus het is een toffe gozer, en dan blijkt die pedo te zijn!

• Haha, inderdaad sta je echt heel raar te kijken zeg! Als het nieuws naar buiten word gebracht.

Ik heb ook zo'n leraar gehad, echt een toffe peer.
    Die zou, sexcontact hebben gehad met een meisje uit me klas (was 3jaar terug) 14/15 jaar oud was ze.

Enkel, ik geloof daar echt nergens van. Hij was net getrouwd, en had een leuk,lief,klein kindje.
    Hij zou zoiets niet doen, hij is zelf van school gegaan. Door alle negatieve verhalen. Heb nog steeds contact met hem (plaatselijk voetbalvereniging.) Echt een toffe peer!

Maarja, zo blijkt dat het ook anders kan zijn..:S

• vriend van me heeft ook nog aangifte gedaan, had allemaal smsjes van hem gehad omdat ie ooit vroeg of hij zijn nummer mocht omdat hij dan een keer mee mocht met hele DJ gebeuren, naja en dan dit horen...

• Nja, het is niet bewezen dat dat is gebeurd. Op mijn middelbare school was er ook een leraar, die had mensen opgesloten of zo en meisjes hardhandig aangepakt of zo. Bleek later veel te overdreven te zijn. Quote van De Gelderlander:

Citaat

AALTEN (ANP) - Twee leerlingen van het Christelijk College Schaersvoorde hebben bij de politie aangifte gedaan tegen een docent. Volgens de twee meisjes van de vmbo-klassen 3 en 4 zijn zij donderdag door de leerkracht mishandeld en is één van hen tegen haar zin in een klaslokaal vastgehouden.

De politie heeft de docent aangehouden en hij is na verhoor weer vrijgelaten. De schoolleiding heeft de docent voorlopig op non-actief gesteld. ,,Het incident vond plaats tijdens een lesuur in het bijzijn van de hele klas. Gedurende het onderzoek kunnen we verder geen mededelingen doen'', vertelde rector N. Benders maandag. De school heeft inmiddels alle ouders en andere leerlingen van de groepen 3 en 4 in een brief op de hoogte gebracht.

Bleek achteraf totaal niet waar te zijn, die meiden hadden het uit hun duim gezogen, maar heeft wel een soort van oprotpremie gekregen, oftewel ontslagen dus. Die man houd er een complete nachtmerrie aan over.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!